Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2007

Μανιφέστο

Χαιρετώ σας φίλτατοι,

Όλοι έχουμε ακούσει για τον Μέρφυ... τον γνωστό μηχανικό αεροσκαφών που είχε ταλέντο... σε τι άλλο στο να κάνει λάθη. Οκ ίσως να μην τον ξέρουμε από αυτό, τον ξέρουμε όμως σίγουρα από τον "νόμο" που του αποδίδεται, ο οποίος τείνει να ισχύει σε ενοχλητικό βαθμό... "Ό,τι μπορεί να πάει στραβά θα πάει" έλεγε λοιπόν ο Μέρφυ και παρότι ακούγεται πολύ αυθαίρετο για να ισχύει σαν νόμος η καθημερινότητα μας διαψεύδει με κάθε ευκαιρία.

Αυτό που δεν ξέρατε όμως ως τώρα για τον Μέρφυ είναι οτι είχε έναν ξενώνα (ναι καλά...) και σε αυτόν τον ξενώνα κάθε τόσο καλούσε να μείνουν διάφοροι, γνωστοί και μη... άνθρωποι και μη, υπαρκτοί και μη, σοβαροί και μη πω τίποτα... θέλοντας και μη ερχόντουσαν να μείνουν μαζί του με μόνη προϋπόθεση να μπορούν να αντιληφθούν και να αντέξουν μια χοντρή πλάκα.

Ο οικονόμος του ξενώνα που είχε ευθύνη την διατήρηση σε καλή κατάσταση του ξενώνα, έχει δει σημεία και τέρατα να γίνονται εκεί μέσα και τώρα θέλησε να τα βγάλει στην φόρα.
Δεν ήξερε όμως πως να φτιάξει blog, οπότε τον εκβίασα να μου τα πει όλα, με αντάλλαγμα να του το φτιάξω εγώ. Φυσικά αφού μου τά πε κατοχύρωσα το clopyright της ιστορίας του και τώρα τον εκμεταλεύομαι δίνοντάς του ένα κομμάτι ψωμί για κάθε καινούρια υπόθεση που μου εξιστορεί.

Αυτό που έχετε μπροστά σας λοιπόν φιλοδοξεί να γίνει μια καταγραφή όλων όσων τράβηξαν και τραβάνε οι καλεσμένοι του Μέρφυ, που από όσα μου έχει πει ο οικονόμος κάθε άλλο παρά άσχετα με την ζωή μας είναι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: