Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2007

Η Μπαλάντα της ΓΣ

Διασκευή του τραγουδιού "Γυρίζω τις πλάτες μου στο μέλλον" του Διονύση Τσακνή... Φοβερό τραγούδι υποδεέστερο μόνο του "Μην την ψάχνεις αλλού, μία είναι η λύση" του Νίκου Καρβέλα.

Οδηγίες για την μέγιστη δυνατή απόλαυση του τραγουδιού...
Ανάψτε αναπτήρες κρατήστε τους ψηλά και κουνηθείτε πέρα δώθε με το ρυθμό του τραγουδιού σκουντώντας που και που την κοπέλα στο πλάι, χωρίς ωστόσο να τις δείξετε οτι ενδιαφέρεστε, μέχρι να την πονέσει ο ώμος της και να φύγει. Έπειτα επιστρέψτε σπίτι σας με σκατά ψυχολογία που η ευκαιρία ήρθε και προσπέρασε. Μην ξεχάσετε να κατηγορίσετε τον Μέρφυ γι αυτό.



Γυρίζω τις πλάτες στην ΑΝΑΦΗ
γιατί ότι και να πούμε εσείς το γράφετε
αφού η πλειοψηφία σας ανήκει
κι ο φοίτητής στο ένα πόδι κάθεται

Στ' αυτιά μου δεν χωράν' τοποθετήσεις
σας έχω ξαναδεί μην ξεφτιλίζεστε
Κομμάτικες γραμμές οι ερωτήσεις
μα στις δικές μας πλάτες τις στηρίζετε

Μένω μονάχος στη σχολή μου
να σώσω οτιδήποτε - αν σώζεται -
Μονάδικό μου όπλο η φωνή μου
αιχμάλωτο στον φόβο δε θα μ' έχετε

Γυρίζω τις πλάτες στον ΠΑΣΠίτη
που σήμερα δεν ήθελε συνέλευση
και όταν θα χει κλείσει η σχολή μας
θα κλαίγεται ξανά για την προσέλευση

Γυρίζω τις πλάτες στο ΔΑΠίτη
σε ασφαλιστικό και νόμο-πλαίσιο
αφού η συνταξή μου σου ανήκει
Αράχωβα να πας και να τη χαίρεσαι

Μένω μονάχος στη σχολή μου
να σώσω οτιδήποτε - αν σώζεται -
μονάδικό μου όπλο η φωνή μου
αιχμάλωτο στον φόβο δε θα μ' έχετε.



ΥΓ: Όσες πολιτικές δυνάμεις δεν αναφέρονται εκεί είναι επειδή ο τσακνής δεν μερίμνησε να βάλει περισσότερες στροφές... και βαριέμαι τώρα να τον κατσαδιάζω

1 σχόλιο:

Εξύμνoς είπε...

ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ!!!
Εισαι μεγαλος! Εισαι ηρωας! Εισαι ηγετης! Ταλεντο σου λεω!!