Σάββατο 29 Μαρτίου 2008

Η αξία του ύπνου...

Θα ακούσετε κάποιους, οι περισσότεροι από τους οποίους είναι μετανιωμένοι λαγοί, να λένε "σκέψου τι έχασες όσο κοιμόσουν", "με τον ύπνο δεν κερδίζεις τίποτα" κλπ...

Εγώ έχω να πω μόνο τα εξής. The early bird catches the worm, so the early worm takes the bird. επειδή σε αυτό το βιολογικό ανάλογο βλέπω τον εαυτό μου ως σκουλίκι μάλλον παρά ως πουλί δεν προτίθεμαι να ξυπνήσω νωρίς με τίποτα.

Και κοιτώ κατάματα τους "ιπτάμενους συντρόφους" μας

και επεκτείνω το κάλεσμα να μας συνδράμουν στον αγώνα μας και να ξυπνάει ο καθένας όποτε θέλει.

Freedom to the birds λοιπόν
ΥΓ: Αφιερωμένο στην καθηγήτρια των διακριτών που εκτιμά την αξία του ύπνου

ΥΓ2: Ακούω ερμηνείες σχετικά με το 10%. Surprise me.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

1)Save the parrots αδερφέ...!
Όπως λέει και η διαφήμιση!

και

2)10% έκπτωση σε μεγάλα νούμερα σε αντρικά σλιπάκια???

Καλό βράδυ
Φιλιά!

ο φιλος του οικονομου είπε...

2) Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!

Είπαμε ο ξενώνας είναι για να λέει ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του, αλλά δεν το χα φανταστεί κυριολεκτικά. Χαχαχαχαχαχαχαχα.

Μα το θεό ρε mary anne... είχα σκεφτεί διάφορα άκυρα(μετα συγχωρήσεως) για το 10%, αυτό όμως δεν μου χε περάσει από το μυαλό...

Εύγε κοπέλα μου, έχεις... προσόντα.

Υγ: Πρόεδρε, κι εσύ από κει δεν ψωνίζεις, ή δεν έχετε τέτοια μαγαζιά στα μέρη σου.

Εξύμνoς είπε...

Εεε!!! Ειχα αφησει κι εγω σχολιο, τι εγινε??

ο φιλος του οικονομου είπε...

Πούν' το? Ίσως οι μυστικές υπηρεσίες ξέρεις...

Τι ήθελες να πεις?