Κυριακή 20 Απριλίου 2008

Παρασκευή Μακριά Παρασκευή Βαριά Παρασκευή με μέτρο

-------

ΥΓ:
Μ.Α: Γαμώτο Γαμώτο Γαμώτο! Πιάστηκα τελείως μαλάκας! Είμαι στην γωνία Πανεπιστημίου και Βασιλίσσης Σοφίας και μόλις μου έφαγε ένας Ματατζής από την βουλή το διαδηλωτάκι μου στην είσοδο του μετρό και έχει δώσει σαχ στον emo αξιωματικό μου που κινείται μόνο διαγωνίως με scateboard. Εγώ δεν μπορώ να κουνηθώ γιατί μαζί με ένα αδέσποτο δύο πλακάκια πίσω είμαστε δυνάμεις πάνω στην Βραζιλιάνα στο Ζάπειο που κινδυνεύει από Τσαμάκη και αλογάκι του Ματατζή στο τραμ. Ενώ ο μπάχαλός μου αναλώνεται στο να πετάει αυγά στα Μακντόναλντς! Κινδυνεύω με άμεσο Κόλλιας-Ματ. Πες μου τι να κάνω

ΦΤΟ: Λοιπόν η κατάσταση απαιτεί δράση... Θα απειλήσεις την βούλή με τον μπάχαλό σου και θα αναγκαστεί να βάλει τον Ματατζή μπροστά... μετά θα φέρεις ένα διαδηλωτάκι να τον κρατήσει και δεν θα χεις πρόβλημα. Θυσίασε το αδέσποτο... στον Σατανά για να σταματήσει το τραμ... πάρε όσο πιο γρήγορα μπορείς την Βραζιλιάνα σου από κει και φάε... στα Μακ.

Μ.Α: Νταξ, ρε, κομπλέ. Βέβαια τα χρειάστηκα γιατί έφτασε ένας ματατζής τους στα εξάρχεια και έφτιαξαν Τσακ Νόρις, που πηδώντας μια Βραζιλιάνα αφάνισε σε μια κίνηση όλους τους διαδηλωτές μου. Όλους? Όχι, ένας νομικάριος έφτασε στο Υπ. Παιδείας και έγινε Μάκης και απείλησε τον Τσακ με βίντεο με αυτόν και την ανήλικη Βραζιλιάνα....

Τμήμα smsυνομιλίας μεταξύ φτο και μαζικής αντίστασης. Μετά από τρίωρη ή τετράωρη(χάσαμε την μπάλα) παρτίδα σκάκι με αναλύσεις και κόντρα αναλύσεις από τον μετρ φτο και τον γράντ μετρ Π... η μαζική αντίσταση έβλεπε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: