Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2008

1/48

Σήμερα πήγα στο νοσοκομείο στον δερματολόγο για τις τρίχες μου.

Μέσα στα εξωτερικά γιατρεία κάθισα 5 λεπτά και πλήρωσα 60 ευρώ.

Από τα 60 ευρώ αυτά υποθέτω οτι τα 20 πήρε το νοσοκομείο και τα 40 ο γιατρός

Η μία ώρα έχει 12 πεντάλεπτα

Κάθε πεντάλεπτο ο γιατρός πληρώνεται 40 ευρώ

Άρα ο γιατρός πληρώνεται 12χ40=480 ευρώ την ώρα

Εγώ πέρσυ έκανα ιδιαίτερα μαθήματα "ανάπτυξης εφαρμογών" και πληρονώμουν 10 ευρώ την ώρα(btw αν έχετε γνωστούς που θέλουν να κάνουν μάθημα ανάπτυξης εφαρμογών ρίξτε ένα σύρμα ;-) )

Δηλαδή το 1/48 σε σχέση με αυτά που πήρε ο γιατρός. Ή αλλιώς ο γιατρός πληρώθηκε 48 φορές περισσότερο από ότι εγώ.

Υπάρχουν λοιπόν κάποια πράγματα που κάνουν την δουλειά του γιατρού 48 φορές σημαντικότερη από την δική μου. Έχετε καμια ιδέα ποιά είναι αυτά; Και θυμηθείτε πήγα στον γιατρό για τις τρίχες μου.

Η εξέταση διήρκεσε 3 λεπτά κατά την οποία μου είπε οτι δεν μπορεί να βγάλει συμπέρασμα πριν κάνω μια άλλη εξέταση που δεν μπορούσε να γίνει εκείνη την στιγμή και με έδιωξε. Και γι αυτό μου πήρε 60 ευρώ. (Τα οποία θα μου ξαναπάρει μαζί με άλλα 50 για να κάνω την εξέταση σύνολο 170 ευρώ και είμαι και σε λίστα αναμονής.)

Πέρσυ έκανα μάθημα σε δύο παιδιά. Από το ένα δεν ζήτησα ποτέ πληρωμή και μου έδωσαν στο τέλος οι άνθρωποι ότι ήθελαν, χωρίς ούτε αυτό να ζητήσω. Αυτό γιατί μου άρεσε το μάθημα και το είχα μεράκι. Αν ο γιατρός είχε το μισό από το δικό μου μεράκι θα μου έλεγε "τα 40 ευρώ που θα σου πάρω εγώ δεν στα πέρνω γιατί δεν μπόρεσα να κάνω τίποτα και έλα την άλλη φορά με την εξέταση". Αλλά όχι, δεν σηκώθηκε από την καρέκλα και δεν χρησιμοποπίησε καμία από τις γνώσεις του και μου πήρε 60 ευρώ(το πεντάλεπτο).

Αν όμως εγώ έκανα στο παιδί του μάθημα θα έπαιρνα 10 ευρώ την ώρα. Και θα έβγαζα τα 80 ευρώ που θα πάρει για τις δύο πεντάλεπτες εξετάσεις σε 8 ώρες.

4 σχόλια:

Tzeve είπε...

10 ευρώ την ώρα;;;

ο Αλογοσκούφης το ξέρει;;;;

ο φιλος του οικονομου είπε...

Όχι το συγκεκριμένο δεν το ξέρει ο Αλογοσκούφης(δεν θα το καρφώσεις έτσι;)... γιατί ούτε απόδειξη έκοβα, ούτε ΦΠΑ πλήρωνα, ούτε φορολογήθηκα με κανέναν άλλο τρόπο.
Ευχαρίστως θα τα δήλωνα όμως αν ήξερα οτι δεν θα με έβαζαν μέσα.

Τώρα που το σκέφτομαι είμαι κατάπτυστο άτομο που φοροδιέφυγα από τα 19 μου (20 τώρα) κιόλας. Αδίκως λοιπόν παραπονιέμαι για τα 40 φορολογούμενα ευρώ το πεντάλεπτο. Αντ' αυτού θα ανοίξω πολιτικό γραφείο παράρτημα του Βουλγαράκη. Εξάλλου έχω πλέον μυηθεί στην παρανομία, δεν είμαι κανας rookie.

Tzeve είπε...

άσε που τα 10 ευρώ που χρέωνες στα έτρωγε ο πληθωρισμός...

κάντα 25 ρε αγόρι μου να πιεις και ένα καϊφέ;;;;;

ο φιλος του οικονομου είπε...

καθόλου δεν θα έπαιρνα αλλά πρέπει να κρατάμε και τα προσχήματα.

Σε βλέπω ενημερωμένο για τις τιμές της αγοράς πάντως. Δεν πιστεύω να πέσαμε σε καθηγητή.