Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2008

Μετρήσεις μηνός Σεπτεμβρίου

Αύριο δίνω μετρήσεις.

Γι αυτό σήμερα πήγα προπόνηση. Την πρώτη για φέτος mind you.
Μετά το τέλος φυσικά πήγα στο δημαρχείο και έκανα την ληξιαρχική πράξη θανάτου μου.
Αυτά σου κάνει ένα καλοκαίρι αραλίκι. Αλλά θα στρώσω που θα πάει.

Άλλαξα και ομάδα φέτος. Πήγα στην παλιά ομάδα. Δηλαδή όχι την περσινή που στραβώθηκε και με πήρε (και ευγενικά φέτος με έδιωξε) αλλά την προπέρσινη όπου και ξεκίνησα την σταδιοδρομία μου. Είμαι χαρούμενος, έκανα ένα βήμα στην καριέρα μου. Ένα βήμα πίσω.

Βρήκα τους παλιούς γνωστούς, χαιρετηθήκαμε, ανταλλάξαμε μερικές μπαλιές, τρέξαμε μέχρι να μην νιώθουμε τα πόδια μας και μετά άλλο τόσο. Μετά ανταλλάξαμε μερικές μπαλιές ακόμα και μετά πήγαμε στα αποδυτήρια. Αφού είχαμε κάνει και μερικά σετ κοιλιακοραχιαιοπουσαπς. Δεν είμαι εγώ για τέτοια. Αλλά απο την άλλη είναι απαραίτητα.

Γυρίζοντας στην ομάδα αυτή, γνωρίζοντας τις ιδιαιτερότητες της, είχα μερικούς φόβους.
Φοβόμουν οτι ο προπονητής θα κατέβει στο αντρικό πρωτάθλημα με τους εφήβους.
Φοβόμουν οτι οι προπονήσεις θα είναι στις 4 και στις 5 η ώρα που δεν θα μπορώ να πηγαίνω λόγω σχολής.
Φοβόμουν τέλος οτι μέσα στην προπόνηση θα υπάρχουν παίχτες από 5 μέχρι 105 ετών. Με σύνολο ατόμων 20+ που καθιστά την σοβαρή προπόνηση αδύνατη.

Όλοι οι φόβοι μου φυσικά επαλληθεύτηκαν. Θέλω να κλάψω.

θα με ρωτήσετε γιατί πήγα/πάω εκεί αφού είναι τόσο χάλια. Μα γιατί δεν έχω αλλού να πάω. Μόνο άλλη μια ομάδα υπάρχει στην περιοχή αλλά δεν ξέρω κανέναν εκεί και θα φάω πόρτα αν παω ακάλεστος τελευταία στιγμή. Ίσως πάω του χρόνου (ναι ναι ναι θα πάω του χρόνου)

Δεν ξέρω... ίσως κάνω λάθος που απογοητεύομαι από την πρώτη στιγμή έχει και τα καλά της η υπόθεση (κατά πάσα πιθανότητα θα παίζω βασικός). Ίσως και για την ποιότητα της ομάδας κάνω λάθος. Δεν μπορώ να πω με βεβαιότητα οτι θα φάμε τρελές σφαλιάρες, θα πηγαίνει το 3-0 σύννεφο, θα μας λένε "καλώς τα παιδιά καλώς τα 3-0". Όχι δεν μπορώ να το υποθέσω αυτό, δεν μπορώ. ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΤΕΤΕΛΕΣΜΕΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ.

Αυτές ήταν οι πρώτες εντυπώσεις. Δευτέρα γράφω.... δεν θα πάω προπ... Καινούρια νέα την Τρίτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: