Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2008

Έχω χάσει...

... το χιούμορ μου...

Εδώ γίνονται πράματα και θάματα. Νοθεία στην Βουλή. Νέα φορολογικά μέτρα. Κτηματολόγιο. ΔΕΘ. Βουλγαράκης κι εγώ δεν λέω τίποτα. Δεν μου κάνουν εντύπωση.

Αγοραστός: Κύριε Ρουσόπουλε σας παρακαλώ να διορθώσετε το ψηφοδέλτιο σας.
Ρουσόπουλος: Γιατί τι έχει;
Αγοραστός: Να, όταν το περνάω από το σκάνερ εμφανίζεται η ένδειξη "εκτός γραμμής"

Η ΝΔ παρότι από ότι λένε είναι κόμμα Παναθηναϊκών. Μοιάζει πολύ περισσότερο στον Ολυμπιακό. Για ότι γίνεται φταίνε οι παίχτες, ο Βαλβέρδε, οι παράγοντες, η διατησία, κανείς από αυτούς δεν αποπέμπεται, ο Γαύρος στην Αξία τα χώνει συνέχεια στον πρόεδρο αλλά παραμένει γαύρος. Και το μαχαίρι δεν φτάνει ποτέ στον Κόκκαλη.

Έτσι και στην ΝΔ για όλα τα σκάνδαλα φταίει ο Ζορμπάς, η Τσέκου, το πετρέλαιο, οι κερδοσκόποι χρηματιστές, οι κερδοσκόποι εργολάβοι, οι κερδοσκόποι εκτός κυβέρνησης γενικά, κανείς από τους βουλευτές δεν αποπέμπεται (και ο Κουκοδήμος βόλτα έκανε και γύρισε) ο Τατούλης τα χώνει συνέχεια στον πρόεδρο αλλά δεν καταψηφίζει κανένα νομοσχέδιο. Και ο Καραμαλής δεν μιλάει και δεν φταίει για τίποτα.

Υπάρχουν και άλλες ομοιότητες όπως των αφανών Βουλευτών με τον Ραούλ Μπράβο. Κάθονται και πληρώνονται. Και άλλες πολλές.

Ο Βουλγαράκης από την άλλη μας έδειξε οτι είναι σπίρτο. Το μόνο που χρειάζεται να κάνει κανείς για να γλιτώσει τον φόρο γονικής παροχής είναι να ιδρύσει νόμιμα μια off shore εταιρία. Όχι οτι δεν ξέραμε οτι η γυναίκα του Καίσαρα ήταν πουτάνα. Τώρα φάνηκε κιόλας.

Την ιδέα λένε είχε ο διαχειριστής των εταιρειών του. Και γι αυτό τον διόρισε πρόεδρο του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου. Παραιτήθηκε ομως για λόγους ευθιξίας, μάλλον φοβήθηκε το παλαμάρι του... ναυτικού.

Έχω χάσει το χιούμορ μου. Δεν ξέρω αν σας φάνηκαν αστεία τα παραπάνω αλλά εμένα όχι. Με "σάτιρα" τρίτης κατηγορίας δεν λύνονται τα προβλήματα. Τελικά όσο μεγαλώνω (20 χρονών πριν απο λίγες μέρες παρακαλώ) τείνω να πιστεύω οτι τα προβλήματα δεν λύνονται καθόλου τελικά. Εκτός φυσικά απο κείνον τον φοβερό τύπο στην Κρήτη που έπιασε τον διοικητή του ΙΚΑ από τον λαιμό. Αυτόν εγώ τον σέβομαι περισσότερο από οποιονδήποτε πετυχημένο πολιτικό ή μη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: