Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2008

7 αλήθειες θα σου πω, για να διαλέξεις τον σκοπό...

Αφού η Κατερίνα επέμενε εγώ τι να κάνω...

7 αλήθειες για μένα

1) Πήγα πρώτη φορά γήπεδο στο 3-1 του Παναθηναϊκού με την Γιουβέντους. Πριν το φάουλ του Σόουζα τρόμαξα από το τρέμουλο στη εξέδρα και δεν πήρα χαμπάρι το γκόλ πριν σηκωθούν οι άλλοι.

2) Πέρασα "ιστορία επιστημονικών και φιλοσοφικών ιδεών" με 7 χωρίς να αντιγράψω. Είναι ίσως ο χαμηλότερος βαθμός που έχει σημειωθεί στο μάθημα.

3) Έχω συνυπάρξει στον ίδιο συρμό του μετρό με τον Υάκινθο Σέκερη(Γιάννη Ρουμπούλια), τον πανίσχυρο μεγιστάνα των Νίντζα. Για λίγα μόνο δευτερόλεπτα όμως. Εγώ κατέβαινα και αυτός ανέβαινε.

4) Έχω αποκρούσει προβολή στο μισό μέτρο από την εστία προτάσοντας το χέρι αντίθετα με την φορά της αρχικής βουτιάς.

5) Έχω κάνει μπλόκ στον ΠΙΠΗ (1 ή 2 στην καρίερα μου)

6) Θεωρώ οτι το Ινκάλ αδικείται σφόδρα τόσο από το σχέδιο του όσο και από την περιορισμένη του έκταση. Αφήστε τον Jodorowsky ελεύθερο.

7) Πιστεύω ακράδαντα οτι τα blog-ο-παίχνιδα, ιδιαίτερα αυτά που αφορούν προσωπικές επιλογές, συνήθειες κλπ μοιάζουν τρομερά με τα ψυχολογικά και όχι μόνο τέστ που περνάνε οι υποψήφιοι εργαζόμενοι σε εταιρίες. Ένας έμπειρος ψυχολόγος ο οποίος θα δούλευε για λογαριασμό μίας,(έστω της οικοδεσπότριας) θα μπορούσε να κάνει εύκολα ένα ψυχολογικό προφίλ. Γι αυτό μέχρι τώρα δεν έχω συμμετάσχει σε κανένα παρότι μερικά με έφεραν στα όρια της αυτοσυγκράτησης. Ελπίζω τα παραπάνω(που όντως ισχύουν), και κυρίως το 5, να φανούν πολύ χρήσιμα.
Δεν πιστεύω οτι τώρα δεν μπορούν να μάθουν τι καπνό φουμάρω αλλά τουλάχιστον θα πρέπει να διαβάσουν μερικές βλακείες από όσες έχω γράψει εδώ και αλλού. Αν το αντέξουν και αυτό, χαλάλι τους. Come and get them που έλεγε και ο πρόγονος Λεωνίδας.

5 σχόλια:

Tzeve είπε...

οποιοσδήποτε διαβάσει μερικά από τα post του καθενός μας...μπορεί να βγάλει αρκετά συμπεράσματα...

αρκούν οι ιστοσελίδες που επισκέπτεσαι φίλε του οικονόμου για να αντιληφθούμε τις συνήθειες σου...

οπότε τίποτα δεν είναι τόσο μυστήριο...

και νομίζεις εσύ...πώς μόνο από το (2) δε καταλαβαίνουμε πώς σκέφτεσαι...χα...

και έφερε και x ο βάζελος..."αναμενομενα".. :)

K@terin@ είπε...

καλημέρα ,

είναι στην κρίση σου τι αλήθειες θα αποκαλύψεις για σένα βρε φίλε του οικονόμικου , όσο για το ψυχολογικό προφιλ σου που ξέρεις μπορεί να σε "τσιμπήσει" καμιά εταιρία και να γίνεις στέλεχος, άλλωστε είναι ενδιαφέρον το προφίλ σου !!!

Soulis Sketos είπε...

Για το 2...
Αγορινα σε εφαγα λαχανο, τσιμπησα ηρωικο 6αρακι (respect I) χωρις αντιγραφη (respect II) και δεν κατεβηκα να το βελτιωσω (respect Aleph)

Soulis Sketos είπε...

Α και για το 3 τι να λεμε... may the souvlaki power be with you. Και να'ναι και με απολα


Εισαγγελευς Καραπιπερης

ο φιλος του οικονομου είπε...

@λασπολόγος: Μα αυτό είπα κι εγώ... αν θέλουν μπορούν να μάθουν "τι καπνό φουμάρω", δεν λέω οτι δεν μπορούν. Απλά δεν είναι cost efficient.

Για να το κάνουν θα πρέπει να βάλουν κάποιον ή κάποιους να με ψάξουν. Να τσεκάρουν τα logs μου στο internet, να διαβάσουν και μερικά posts όπως είπες κ.α. Αυτό κοστίζει χρόνο και χρήμα και με δεδομένο οτι δεν έχω κάνει ακόμα τρομοκρατική ενέργεια ίσως να μην συμφέρει. Άσε που αν διαβάσουν τα σωστά ποστ ίσως το ξανασκεφτούν το θέμα και αλλάξουν μυαλά. Που το πας αυτό;

Αν όμως τους τα ομαδοποιήσω πρακτικά πρακτικά σε καναδυό μπλογκοπαίχνιδα που, μιας και όλοι τα ονομάζουν με τον ίδιο τρόπο, άνετα τα βρίσκεις με ένα ψάξιμο στο google τους το κάνω αμέσω cost efficient. Αυτό προσπαθώ να αποφύγω.

Από το 2... κάτι μου λέει οτι αυτό δεν με τιμάει και πολύ έτσι;

@Κατερίνα: Η μέρα που θα κριθώ ψυχολογικά κατάλληλος για να δουλέψω σε εταιρία είναι κάποια χρόνια αλλοτρίωσης και διαστροφής μακριά. Πόσο μάλλον στέλεχος.

Εξάλλου έχω δηλώσει παλιότερα. "Συνάδελφοι εγώ δεν θέλω να γίνω διευθυντής. Φαγωθείτε μόνοι σας."

Ενδιαφέρον προφίλ... ευχαριστώ πολύ... το εκτιμώ.

@Τάσος: respect Αλεφ1, όχι μόνο Αλεφ0. Ούτε γω κατέβηκα να το βελτιώσω. Μάθημα που το δίνεις σε συνθήκες 50 βαθμών Κελσίου(θυμάσαι) αφήνει τραυματικές εμπειρίες.

Καλές επιτυχίες στο μέλλον
και είθε το σουβλάκι σου να είναι πάντα διπλόπιττο.