Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2008

Ο εκδικητικούλης

Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι

Ο ξενώνας είχε πάρει τα πάνω του μετά από κάτι ανταλλαγές εκτάσεων στις οποίες έπιασε κότσο το Βατοπέδι δίνοντας χώρο από τον ξενώνα για να πάρει την Βιστωνίδα και ίσως να φτιάξει ένα παράρτημα εκεί αφού πρώτα διώξει τις πάπιες. Αυτή την περίοδο και με τις διασυνδέσεις που είχε αποκτήσει ο Μέρφυ νοίκιαζε τον ξενώνα για συνεδριακό κέντρο στην κυβέρνηση. Άλλωστε η κυβέρνηση είχε σχηματιστεί στο ίδιο μέρος και υπήρχε και ο συναισθηματικός παράγοντας.

Ο προπονητής είχε μαζέψει όλη την κοινοβουλευτική ομάδα για να τους μιλήσει σοβαρά.
προπονητής: Λοιπόν παιδιά το σύστημα δεν δουλεύει. Η πρώτη μπάλα δεν βγαίνει, η πάσα είναι άθλια και δεν βλέπετε που βαράτε. Τι έχετε να πείτε γι αυτό;
Αντώναρος: Ο πρωθυπουργός έχει απαντήσει σε αυτή την ερώτηση σε προηγούμενη δήλωσή του
προπονητής: Κλείστε το βλαμμένο το κασετόφωνο και απαντήστε μου γιατί δεν παίζετε;
Βουλγαράκης: Από τότε που με έβγαλες κόουτς η ομάδα πάει κατα διαόλου. Βάλε με ξανά υπουργό στην τέσσερα και θα δεις.
προπονητής: Δεν σφάξανε. Από τότε που έστειλες την μπάλα off shore όλη η εξέδρα περιμένει να σε λυντσάρει.
Τατούλης: Εγώ πιστεύω οτι οι επιλογές του προπονητή είναι πέρα για πέρα λανθασμένες και πλέον δεν είναι κατάλληλος να προπονεί την ομάδα. Δεν μπορεί να λύσει τα προβλήματα του τόπου.
προπονητής: Ποιός το πε αυτό;
Τατούλης: Εγώ
προπονητής: Δαϊλάκη έτσι και μου ξαναντιμιλήσεις έφυγες για τα αποδυτήρια
Τατούλης: Κόουτς εδώ, εγώ στα χώνω
προπονητής: Αντιμιλάς κιόλας Δαϊλάκη
Δαϊλάκης: Όχι κόουτς, εγώ δεν είπα τίποτα
προπονητής: Α! είπα κι εγώ. Λοιπόν ακούω ιδέες, τι να κάνουμε;
Μεϊμαράκης: Φταίει ξεκάθαρα η άμυνα. Αν μου δώσεις κονδύλια να αγοράσω τους καινούργιους αντι-ανταρτικούς πυραύλους S-ta-mesa θα λυθεί το πρόβλημα
Πολύδωρας: Είναι ξεκάθαρο οτι η επικράτηση του υποσύμπλεκτου αστέργαμου στο σύνολο/οργανισμός/ένωση ατόμων με κοινό σκοπό συστρέφει το βορβορύζον γένος των ασπόνδυλων εναντίον της μορμολύκειας τακτικής των ουτιδανών μας
προπονητής: μα καλά αυτός δεν ήταν εκτός
Πολύδωρας: Ναι σωστά σόρυ κόουτς
Δαϊλάκης: Αν έβγαζες για λίγο τον διαγώνιο επικρατείας ίσως να είχαμε περισσότερες λύσεις κόουτς. Μετά ξαναβάλτον όπου θες
Τατούλης: Κόουτς φύγε, δεν το χεις
προπονητής: Αυτό ήταν Δαϊλάκη δρόμο.
Δαϊλάκης: Μα εγώ δεν...
προπονητής: Σουτ!
Δαϊλάκης: Μα δ...
προπονητής: Σουτ!
Δαϊλάκης: Μ...
προπονητής: Σουτ!
Δαϊλάκης:...
προπονητής: Σούτ!
προπονητής: Σούτ!

"Ρε εκεί γίνεται της μουρλής" ο Μέρφυ είχε όπως πάντα διακριτικά στήσει αυτί και μετέφερε τα εντός τεκτενόμενα στον οικονόμο. "Διώξαν έναν και μείνανε 7".
"Και σένα τι σε νοιάζει φοβάσαι μήπως αποκλειστούν" ο οικονόμος άφησε λίγο την σφουγγαρίστρα και απάντησε
"Ε κρίμα θα 'ναι. Με τόσο νωπή εντολή..." συνέχισε ο Μέρφυ
"Άσε μη μου τη θυμίζεις, την φέραν μαζί τους και μου γέμισε νερά το πάτωμα"
"...να αποκλειστούν"
"Δεν είναι κρίμα, αντισυμβατικό είναι. Δεν σε ενοχλεί που θα αποκλειστούν, αλλά οτι έχεις καιρό να δεις διάλυση ομάδας και μιας και δεν υπάρχει άλλη ομάδα στο πρωτάθλημα φοβάσαι μήπως διαλυθεί και αυτό. Η διάλυση όμως ενός σάπιου πράγματος είναι απλά θέμα χρόνου, αν δεν γίνει τώρα θα γίνει μετά"

Στο μεταξύ ο Δαϊλάκης είχε βγεί από την πόρτα και άκουγε. Όταν ο οικονόμος τελείωσε απλά προσέθεσε "έχω δει εκτελέσεις για λιγότερο εύστοχα σχόλια (κλεμμένη ατάκα από Λέανδρο)"
Ο Μέρφυ πήρε τον τέως καλεσμένο να τον ξεπροβοδίσει αφήνοντας έτσι για λίγο τον οικονόμο χωρίς επίβλεψη.
Αυτός άνοιξε την πόρτα του συνεδριακού κέντρου και φώναξε "Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ"


Υγ: ο εκδικητικούλης

1 σχόλιο:

Εξύμνoς είπε...

περασα

αφησα διευθυνση

εξαφανιστηκα!!

http://viewfromeximnos.blogspot.com/