Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2008

Γυμνή

του ftx από το stixoi.info


Δε σού τό 'πα για πλάκα,
κι άμα θες με πιστεύεις, έτσι που με παιδεύεις,
τώρα τόσον καιρό...
σήκω-κάτσε μαλάκα,
σα σκυλάκι να μ' έχεις, πέρα-δώθε με τρέχεις,
και μ' αφήνεις ξερό.

Μα μια σκέψη με σώνει,
που προβλήματα λύνει, ό,τι κι αν έχει γίνει,
κάποια σκέψη κοινή...
στο λευκό σου σεντόνι,
στο διπλό σου κρεβάτι, και να σε παίρνω μάτι,
να κυλιέσαι γυμνή!


Όταν βγαίνεις στην πόλη,
με ψηλά το πηγούνι, κι έξι πόντους τακούνι,
τρέμω κι αναρριγώ...
σε κοιτάζουνε όλοι,
όταν κάνεις πως σκύβεις, μα από κάτω τί κρύβεις,
ξέρω μόνον εγώ.

Μια ματιά δε μού δίνεις,
όμως άσε τα σάπια, μού το παίζεις και κάποια,
μα δεν πρέπει γιατί...
το κορμί σου όταν στήνεις,
και κουνάς τον ποπό σου, είμαι ο άνθρωπός σου,
και σε βλέπω γυμνή!



Μού το παίζεις μοιραία,
μα ο θεός να σε κρίνει, με το μαύρο μπικίνι,
με το ροζ παρεό...
κάθε αντροπαρέα,
ζώνεται μες στις φλόγες, μα τις δυο σου τις ρώγες,
έχω δει μόνο εγώ.

Κι αν εσύ θα φορέσεις
τα χειρότερα ρούχα, την εικόνα σου πού 'χα,
θα την πνίγουν καπνοί...
σού το λέω, θα μ' αρέσεις,
με καφτάνι και μπούργκα, θα με πιάνει μια φούρια,
θα σε βλέπω γυμνή!



Πρέπει να καταλάβεις,
δε σού κάνω καμάκι, είμαι το καλαμάκι,
κι είσαι εσύ ο καφές...
κάτι μέσα μου ανάβεις,
σα να ήμουν κεράκι, και με κρύο νεράκι,
όσο σβήνω θα φταις.

Εγώ είμαι για σένα
το λιμάνι, σ' το είπα, εσύ είσαι η τρύπα,
κι εγώ είμαι κλειδί...
να κρυφτείς από μένα,
τσάμπα μπαίνεις στον κόπο, θά 'χω πάντα τον τρόπο,
να σε βλέπω γυμνή!



Όσο κι αν την τραβήξεις,
την κοντή σου τη φούστα, δε μ' αλλάζεις τα γούστα,
θα σ' το πω πρακτικά...
αν την πόρτα μ' ανοίξεις,
τα χαλιά θα τινάξω, την κεραία θα σού φτιάξω,
και τα υδραυλικά.

Να το ξέρεις καλή μου,
μακριά όσο φέυγεις, όσο κι αν μ' αποφεύγεις,
είναι κρίμα γιατί...
πάλι εγώ το βιολί μου
θα πουλάω και τρέλα, γι' αυτό αν θες χαμογέλα,
που σε βλέπω γυμνή!

1 σχόλιο:

Tzeve είπε...

σε παρέσυρε πάλι,
η δικιά σου εικόνα
μα θα σπάσω μπουκάλι
στη μα-πά του γει-τόνα...

αρκεί εγώ και πάλι...
να σε βλέπω γυμνή

κλοπιραϊτ: Λασπολόγος