Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2009

Σε ψάχνω...

Σε ψάχνω παντού... ανάμεσα στα παλιά μου χαρτιά.
Σε βιβλία πνιγμένα στην σκόνη... δεν είσαι εκεί.
Στα συρτάρια του παλιού μου γραφείου... πετάω ανάστατος μολύβια και πένες, σε ψάχνω μα δεν είσαι εκεί.

Στα ντουλάπια της κουζίνας, στα άπλυτα του μπάνιου, στο τραπεζάκι της τηλεόρασης, γυρνάω τις τσέπες μου... ανοίγω το ψυγείο... δεν είσαι εκεί...

ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ; Που είσαι χαμένη εξεταστική;

Σε σένα μιλάω Αρτέμη. Μιλάω σε σένα γιατί άπαξ και μιλήσω στα καθίκια που έχουμε για ΔΣ καθηγητών θα γίνω ο πρώτος που δολοφόνησε άνθρωπο μόνο μιλώντας του. Το ότι βγήκε η ίδια η πρυτανεία και τους άδειασε και τους είπε οτι δεν έχουν τέτοια αρμοδιότητα, μόνο η σύγκλητος έχει, δεν μου αρκεί Αρτέμη. Δεν μου αρκεί γιατί δεν στόχευαν την πρυτανεία. Εμένα στόχευαν να εκβιάσουν τα καθίκια. Αυτό εννοούσε ο πρόεδρος (βλέπε προηγούμενο ποστ) λέγωντας για εκ-βιασμούς 18χρονων στο άσυλο. Μόνο πρόσεχε μεσιέ εγγεγραμένο μέλος της ΝΔ και τομεάρχα Ενέργειας (aka Κλαδάς) εγώ δεν κάθομαι στ' αυγά μου για να μην χάσω την εξεταστικούλα μου. Έτσι Αρτέμη;


Αλλά δεν φταίει μόνο ο Κλαδάς και οι λοιποί τομεάρχες. Τα του Καίραρος τω Αστερίκιω. Είμαστε και εμείς αλάνια, διαλεχτά παιδιά μέσα στην πιάτσα. Ξέρεις ΗΜΜΥτες με δυο Μ "ΝΑ" με το συμπάθιο. Με το που θα μας απειλήσουν το προσωπικό μας συμφέρον χεστήκαμε πάνω μας, κρυφτήκαμε στο καβούκι μας, κρεμάσαμε το "μην ενοχλείτε" απ' έξω και επιστρέψαμε στην ομαλότητα.

Έτσι κατσικανιάρη μούσχαρε Αρτέμη;
Καλά καλά εγώ εδώ θα κάτσω ήσυχα. Μα θα κάτσω ήσυχα σου λέω κύριε Κλαδά, να εδώ δεν ξαναλέω τίποτα.


Δεν ξέρω αν θυμάστε αυτό το ποστ. Ε, οι ίδιοι ανεξάρτητοι συνάδελφοι κατέβασαν και πάλι πλαίσιο και πήραν την συνέλευση. Αυτή την φορά είχε και δύο σελίδες πίσω του με τις οποίες καλούν σε πορεία αύριο και μετά λένε ανοιχτή σχολή.
Και η ΔΑΠ κατέβασε πλαίσιο, που έλεγε ότι έλεγε το πλαίσιο των ανεξάρτητων πέρσυ (αυτή η παράγραφος που είναι στο λίνκ).
Κρατηθείτε τώρα. Οι ανεξάρτητοι (πολιορκημένοι) κατέκριναν την ΔΑΠ για απουσία πολιτικού λόγου.
Θέλω να πεθάνω... Θέλω να πεθάνω... αλλά είμαι πολύ νέος και δεν μου έρχεται κόλπος. Τι να κάνω Αρτέμη;

Ααααα το βρήκα! Θα πάω πορεία αύριο. Και εκεί θα πρέπει (λογικά) να δω κόσμο που ψήφιζε 3 χρόνια ΔΑΠ(ναι αυτούς και εδώ και δύο βδομάδες ανεξαρτητοποιήθηκε) να διαδηλώνει ενάντια στην κυβερνητική πολιτική που στήριζε τόσο καιρό. Μεταξύ τους και τον Νο2 να φωνάζει με την ντουντούκα "νόμος είναι το δίκιο του αγώνα". Αν δεν πεθάνω και τότε θα το ψάξω μήπως είμαι αθάνατος τελικά και τσάμπα αγχώνομαι.

Αρτέμη μου την δίνει. Αρτέμη τρελαίνομαι. Πάει να αναγνωρίσει την τριετή φοίτηση στα ΚΕΣ ισότιμη με την πενταετή στα πολυτεχνεία. Αρτέμη εσύ χτυπιέσαι σε γυμνάσιο, λύκειο και Πολυτεχνείο για να πληρώνει το κάθε τσουτσέκι 3 χρόνια από τα λεφτά του μπαμπά και να βγαίνετε ισότιμοι. Αρτέμη την στιγμή που η καταστολή έχει πιάσει ταβάνι, την στιγμή που έκλεισε ακόμα και το ΔΑ.ΠΕΙ, δεν είναι δυνατόν να έρχεσαι και να ψηφίζεις επιστροφή στην ομαλότητα και στήσιμο κώλου στον Κλαδά που από τώρα και μετά θα σου απειλεί την εξεταστική όποτε γουστάρει κι αγαπά.

Στα λέω εσένα ρε Αρτέμη που ξέρω οτι με καταλαβαίνεις. Ως φοιτητές έπρεπε να δώσουμε απάντηση οτι "δεν μπορείτε αγαπητό ΔΣ να μας εκβιάζετε". Αλλά κοιτάμε ατομικά την πάρτη μας.

Το λέω εδώ και να μου το θυμηθείτε. Μάρτυράς μου ο Αρτέμης. Η εξεταστική δεν θα γίνει όχι λόγω χαμένων μαθημάτων, ούτε λόγω αυτής της απόφασης του ΔΣ (που ξαναείπαμε δεν έχει αρμοδιότητα). Αλλά λόγω του ότι κανείς δεν τους αντιστάθηκε τώρα και θα το περάσουν και στην σύγκλητο.

Συνάδελφοι αγωνιστική καληνύχτα!!
Και προσοχή οι εξολοθρευτές δεν σας απαλάσουν από τον Τζίμινυ Κρίκετ.

edit: τελικά μόνο 5-6/347 κατέβηκαν

Δεν υπάρχουν σχόλια: