Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2009

Οι συμβιβασιούχοι

Έχω ήδη κάνει δύο ποστ για το ίδιο πάνω κάτω θέμα και ελάχιστα έχω ξεθυμάνει.

Μου ήρθε ένα mail σήμερα από τον ένα και μοναδικό πρόεδρο της Βλάβης που μεταξύ άλλων είχε και ένα τραγούδι.

Και πλέκοντας εγκώμια περί τους αθανάτους
την αίγλη τους το ύφος τους και το παράστημα τους
και πλέκοντας εγκώμια περί τους αθανάτους
με κεφαλαία τ' όνομα και το παράνομά τους

Και κάνοντας υπόκλιση μέχρι τους αστραγάλους
παρέα με παράσιτα και με λακέδες άλλους
και κάνοντας υπόκλιση μέχρι τους αστραγάλους
για τους πολύ σημαντικούς και τους πολύ μεγάλους

Και κάνοντας συμβιβασμούς με τη συνείδησή του
για μια σταγόνα έλεος πουλώντας την ψυχή του
και κάνοντας συμβιβασμούς με τη συνείδησή του
έζησε με το τίποτα και πέθανε μαζί του

Έτσι μας λέει ο Άκης Πάνου στο "έζησε με το τίποτα" δια στόματος Νταλάρα. (Δεν το βρήκα στο νετ να το βάλω)

Και επειδή μπορεί να μην θυμάμαι πως να πάω στο γήπεδο που παίζω μπάλα τόσους μήνες, αλλά κάποια πράγματα μου μένουν καρφιτσωμένα στο μυαλό και μιας και μιλήσαμε για συμβιβασμούς...

Στην συνέλευση την Πέμπτη μιλούσα με κάποιους ανεξάρτητους (πολιορκημένους) και έτυχε να μας ακούει και μια κοπέλα. Η συζήτησή μας περιστρεφόταν στο κατα πόσο οι ανεξάρτητοι θέλουν/δεν θέλουν τις ψήφους της ΔΑΠ... οπότε η κοπελιά θέλησε να παρέμβει.

"Γειά σας. Είστε του ανεξάρτητου; Ότι να ναι αρκεί να βγει το ανεξάρτητο." (συμβιβασιούχος)
Ευτυχώς, γι αυτήν, ένας από τους ανεξάρτητους, που παρότι είναι καθίκι είναι και γάτα, έσπευσε να την ενημερώσει οτι εγώ δεν συμμερίζομαι την μαλακία της, πριν ξεφτιλιστεί κι άλλο μπροστά μου.

Ο Ευκαιριατζηηηηηηηης!!!!!

Και ντάξει αυτό είναι η light έκδοση, χωρίς λιπαρά που μπορεί να την χωνέψεις λέγοντας μικρή είναι, βλαμμένη είναι, που να κάθεται να σκέφτεται τι λέει τώρα.

Παίρνει μετά το μικρόφωνο μια άλλη και λέει. (Καθότι η συνέλευση είχε και ως θέμα συζήτησης και την Παλαιστίνη)
"Τι με νοιάζει εμένα για την Παλαιστίνη(επί λέξη), τι με νοιάζει τι γίνεται στα Εξάρχεια. Εγώ είμαι φοιτητής ηλεκτρολόγος."

Δηλαδή πόσα σκατά έχει στο κεφάλι του ο φοιτητής ηλεκτρολόγος για να μην τον νοιάζει τι γίνεται στην Παλαιστίνη. Κι εγώ είμαι φοιτητής ηλεκτρολόγος αλλά με νοιάζει και με κόφτει τι γίνεται στην Παλαιστίνη, και τι γίνεται στα Εξάρχεια. Γιατί πριν από φοιτητής είμαι και άνθρωπος και πολίτης. Εσύ τι στο διάλο είσαι, εκτός από φοιτητής ηλεκτρολόγος.

Μ' αυτά και μ' αυτιά... 347.
Εσείς που είστε πιο έξω στην κοινωνία από μένα... για πείτε μου... κυκλοφορεί η ίδια σαπίλα και αναπηρία σκέψης και πιο έξω από όσο έχω δει εγώ? Ή περιορίζεται το φαινόμενο στους ηλεκτρολόγους manager?

8 σχόλια:

Soulis Sketos είπε...

Μια μικρη παρεμβαση μονο (γιατι αυτη τη στιγμη περιοριζομαι χρονικα για να συνταξω καποιο πιο σοβαρο σχολιο)..
Το τραγουδι στο mail μπορεις να το κατεβασεις στο pc σου. Μετα ανεβασε το εδω.
Θα επανελθω αργοτερα.

snok είπε...

Μάλιστα,μάλιστα...
δε λέω ωραία όλα αυτά ΑΛΛΑ
μήπως χάνουμε ώρα από το διαβασμά μας;
Δε ξέρω αλλά παιδιά βλέπω να γίνεται το εξής:
Αργότερα αυτοί που μας κυβερνούν είναι άτομα αδίστακτα,άτομα που θα χρησιμοποιήσουν τα πάντα για να εξελιχθούν...
Αν δεν μπορούμε να τους σταματήσουμε,δεν θα έπρεπε να γίνουμε και εμείς κάπως έτσι;Λέω κάπως έτσι γιατί φυσικά θα είμαστε από την αντίθετη μεριά από ότι είναι αυτοί.Απλό ερώτημα θέτω,δεν περιμένω απάντηση,γραφικός μπορεί να είμαι,χάνω ώρα από το διάβασμα μου αλλά ΤΟ ΓΡΑΦΩ ΡΕ.

Απορία:Αυτοί που είναι φοιτητές ηλεκτρολόγοι εν πάσει περιπτώσει γιατί όταν έχουμε κατάληψη,και κάποιοι ξεροκέφαλοι κάνουν πορείες και τρώνε δακρυγόνα,ΑΥΤΟΙ ΠΑΝΕ ΕΚΔΡΟΜΟΥΛΕΣ,ΚΑΦΕΤΕΡΙΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΜΠΑΡΟΤΣΑΡΚΕΣ;

Skouliki είπε...

προφητικοι οι στιχοι και οσοι δεν εχουν κατανοησει την ουσια της απελπισιας τους θα κριθουν απο τα απαισια των χειροτέρων

Tzeve είπε...

στους manager περιορίζεται γενικώς...

υπάρχει και έξω...το θέμα είναι εσύ τι κάνεις γιαυτό...

αδιαφορείς;;; τους σπας τα μούτρα;;; ασχολείσαι μπας και αλλάξει τελικά κάτι;;;

ο φιλος του οικονομου είπε...

@τάσο: Το κατέβασα αλλά δεν μπορώ να το ανεβάσω...
Σ αυτή την σχολή ότι πέφτει δεν σηκώνεται.

@snok
Όσο και να προσπαθείς. Νο2 στην θέση του Νο2 δεν γίνεσαι. Είναι το κάτω φράγμα. Πιο κάτω δεν πέφτεις. Ακόμα και ο Τάσος 3άρι έπαιζε να φανταστείς, όχι 2.

@σκουλίκι
Πως το λένε οι active member? Βασιλιάδες οι ηλίθιοι των τρελών?

@Λασπολόγος
Κάτω τα χέρια από τους manager. το Μ στο ΗΜΜΥ manager σημαίνει.

Είδες που η δημοκρατία έχει αδιέξοδα. Δεν μπορείς να σπάσεις τα μούτρα κανενός.

Tzeve είπε...

στη δημοκρατία...ναι...στη ζωή όμως δεν υπάρχουν...όπως συνέχεια μου λέει ο πατέρας μου...

εξάλλου μπορείς να τον κάνεις να σε χτυπήσει πρώτος (με αξιόπιστο μάρτυρα) φυσικά και μετά να τον σπάσεις στο ξύλο...

...ή ακόμα καλύτερα...να τον σπάσεις στο ξύλο (χωρίς μάρτυρες)...να πας να τις φας από ένα φίλο σου για τα καλά...να πας νοσοκομείο και να του κάνεις μήνυση...

pick one...

Soulis Sketos είπε...

Ελα εδω σε εχω Που θα μου πεις οτι σ'αυτη τη σχολη δεν ανεβαινει τιποτα..

Τωρα για τα υπολοιπα.. Ενα μικρο διαχωρισμο θελω να κανω βασικα. Αλλες ευθυνες εχει ο συντακτης του ανεξ. πλαισιου και αλλες αυτος που το ψηφισε στην προηγουμενη ΓΣ.
Διοτι (για να κανω και λιγο τον Κιανου Ριβς) δεν ειμαι απολυτα πεπεισμενος για τις προθεσεις τους και αν οντως θελουν να γινουν μανατζερ. Οι ιδιοι μιλουσαν για στηριξη του κινηματος κ συμμετοχη στην πορεια... Το προβλημα γενναται απο τη στιγμη που αυτοι που το στηριξαν δεν ειχαν ουσιαστικα καμια ιδεολογικο-πολιτικη ταυτιση με αυτο. Η μονη τους εννοια ηταν να ανοιξει η σχολη.
Και ιδου το ερωτημα. Γιατι δεν ψηφισαν ΔΑΠ;; Γιατι δεν ειχαν την τολμη να πουν την πολιτικη τους αποψη; Μα επειδη δεν εχουν αποψη. Δεν θελουν και δεν τους νοιαζει να εχουν αποψη. Αυτοι ειναι που δεν νοιαζονται για τα ΚΕΣ. Αυτοι ειναι οι 347-6 που δεν κατεβηκαν στην πορεια. Αυτοι ειναι που στο κατω κατω θετουν ως προτεραιοτητα τους το διαβασμα, το εργαστηριο, την εξεταστικη, τους καθηγητες που μας εκβιασαν.. Για αυτους ναι, ντρεπομαι που τους εχω συμφοιτητες. Κι αν θες η μονη ευθυνη που προσαπτω (προς το παρον) στους συντελεστες του Αν.Πλ. ηταν οτι τους εδωσαν προσφορο εδαφος να βγουν απο τα λαγουμια και το pc τους.
Δεν ντρεπομαι για αυτους ομως. Που τοποθετηθηκαν στη ΓΣ. Που πηραν το μικροφωνο στα χερια ("ενα μικροφωνο που --για να σε κανω quote :p-- καιει") και ειπαν την αποψη τους και κατεβηκαν εν τελει στη πορεια.
Τεσπα τα παραπανω δεν εχουν και τοσο νοημα πιστευω τωρα πια , απλα ηθελα να τα διαχωρισω. Κατα την αποψη μου το πιο θλιβερο της τελευταιας ΓΣ ηταν η ιδια η μαζικοτητα της (κι ας ηταν η μαζικοτερη ever)...


Υπογραφη :

("Ακομα και ") το ενα και μοναδικο μελος της Βλαβης.

ο φιλος του οικονομου είπε...

@Λασπολόγος.
Επιτέλους... επιτέλους... ένας άνθρωπος που με καταλαβαίνει.

Το δεύτερο... το δεύτερο φυσικά γιατί θυμίζει Κούγια.

@Τάσος
Και η επισκεψιμότητα του φορουμ ανεβαίνει...

Τάσοοοοοοοοο
(Γκόλφωωωωωω)
μην το παίζουμε εθελοντικά τρελοί.

Δεν είναι δυνατό να κατεβαίνει ένα πλαίσιο από 6 με 100% αγνές και παρθένες προθέσεις σαν το Καζολίν και να ψηφίζεται από άλλους 341 με τις προθέσεις που όλοι ξέρουμε...

Μια ήταν η πρόθεση.

Μην ξεχνάς οτι μιλάμε για τον Νο2 που ψήφιζε πριν δύο χρόνια ΔΑΠ και μετά Βακαλό. Και τότε δεν πάταγε σε καμία πορεία παρότι ο Βακαλό καλούσε. Λες ξαφνικά να είδε το φως;

Τεσπά γι αυτό το θέμα αν είναι θα τα πούμε από κοντά.

Θα συμφωνήσω μαζί σου οτι όπως και να το δεις, η πλειοψηφία των συμφοιτητών μας ήθελε ανοιχτή σχολή και στα παπάκια της ο τρόπος και η αιτιολόγηση.

Και όπως λες είναι κρίμα σε μια τόσο μαζική συνέλευση να φαίνεται πόσο παρτάκηδες και κοντόφθαλμοι είμαστε.