Πέμπτη 16 Απριλίου 2009

Spontaneous Casting

Τι κι αν ο λύκος είχε μια κρίση συνείδησης;;

Καρδούλα μου συχγώραμε με πήρε ο ύπνος
και είδα τ ασχημόπαπο να γίνεται κύκνος
τον πινόκιο να λέει αράδες τα ψέματα
οι αντάρτες δεν πνίγηκαν ποτέ στα αίματα

Είδα έναν δράκο να παλεύει ιππότες
την πανούργα αλεπού να μιλά με τις κότες
ειδα τον λύκο σαν εμένα ντυμένο
να μισεί και να τρέφεται με κάθε τι ξένο

Είδα εσένα την άλικη να διασχίζεις το δάσος
με πάθος και δύναμη -και ίσως θράσος
φχαριστώ που με σκέφτεσαι κι ας είναι κόπος
μόνο εσύ πια μου έμεινες κι ο ξυλοκόπος

Γι αυτό άκου τι έμαθα απ' τον άσπρο μου κρόταφο
κύκνος δεν έγινε ποτέ τ ασχημόπαπο
του πινόκιο τα ψέματα γίνονται αλήθεια
στα "παιδάκια" αρέσουνε τα παραμύθια

Ο δράκος δεν έβλαψε ποτέ τους ιππότες
η αλεπού τελικά θα τις φάει τις κότες
κι ο λύκος δεν κρύβεται στου δάσους τις φτέρες
θα τον δεις να ξυπνά πρωινός τις Δευτέρες

Για σένα μικρή μου ευχή και κατάρα
σου δίνω να κάνεις τον κόσμο μαντάρα
τώρα φύγε καρδούλα μου μην υποφέρεις
πως δεν είμαι η γιαγιά σου το ξέρω πως ξέρεις

---------------------------------------------------------------------

Σφοδρό κύμα ταραχών έχει ξεσπάσει στην περιοχή του Ζωγράφου. Οι κάτοικοι πανικόβλητοι εγκαταλείπουν σπίτια και περιουσίες και φεύγουν άρον άρον για να σωθούν. Όσοι πιστεύουν οτι δεν προλαβαίνουν να γλιτώσουν την καταστροφή αυτοπυρπολούνται έξω από τις εκδόσεις Συμεών.

Τουμπ τουμπ τις τουμπ... τουμπ τις... τουμπ τουμπ τις τουμπ... τουμπ τις

Πρέπει να τρέμετε... υπάρχει λόγος
είμαι ψυχάκιας είμαι ηλεκτρολόγος

Ρώτα όποιον θέλεις που συνάντησα πρώτα
τώρα δεν βλέπει του χω αλλάξει τα φώτα

Βρήκα την πύλη της σχολής μου κλειστή
την γραμματεία να χει φύγει κι αυτή

Και μου την βίδωσε ρε φίλε πολύ
ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΗΗΗΗΗΗ


Από την πύλη της πολυτεχνειούπολης τις πρώτες πρωινές ώρες ξεπρόβαλε ένα αγνώστου ταυτότητος γελοίο υποκείμενο το οποίο εκστομίζωντας ακατανόητες κραυγές επιτέθηκε και γκρέμισε τις περί την πύλη Ζωγράφου πολυκατοικίες. Όταν κάποιοι κάτοικοι προσπάθησαν να αμυνθούν το τέρας τους αφόπλησε με τα επιχειρήματά του και ύστερα τους καταβρόχθισε μπροστά στα εμβρόντητα μάτια των θαμώνων στις καφετέριες.

Θέλω να κάνω το μάθημα μου
είναι αναφαίρετο δικαίωμα μου

Που το κατέκτησαν άλλοι μ' αγώνα
Θα τρελαθώ αν δεν κάνω Σαγώνα

Θα κάνω κίνημα για να την ανοίξω
Θα φέρω τάνκς τις πύλες να ρίξω

Πολλοί το θέλουμε θα κάνουμε ομάδα
τι θα πει είναι μεγάλη βδομάδα

Κομμάτια της ομάδας Δέλτα που κατέφθασε στο σημείο για να καταστείλει τις ταραχές βρέθηκαν στους Αμπελοκήπους Αττικής και σε περιοχες γύρω από την Έδεσσα. Το τέρας που παραμένει ασύληπτο κατέφυγε στα βουνά της Καισαριανής από όπου μέχρι και την στιγμή που μιλάμε οι κάτοικοι το ακούν να τραγουδά τα hit της εποχής.

Σε κάθε περίπτωση και για την δική σας ασφάλεια... μείνετε τουλάχιστον ένα χιλιόμετρο μακριά από λάθε άτομο που υποπτεύεστε οτι μπορεί να είναι ηλεκτρολόγος.

Υγ: it's coming
Υγ2: Άντε και καλό Πάσχα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: