Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2009

Μείον πέντε

Σήμερα ο θίασος του Ευγένειου Σπαθάρη(θεός σχωρέστον)
παίζει το κλασικό έργο του Σαίξπηρ
"Ο Καραγκιόζης Πρωθυπουργός"

Αυτόν μάλλον θα τον βαρεθούμε γρήγορα. Αυτός είναι ο φόβος μου. Γιατι τώρα άλλο να σου λέει για win win και για κάλτσες ένας Παπανδρέου μεν... αλλά χωρίς εκτελεστική εξουσία. Και άλλο να στα λέει ένας Παπανδρέου πρωθυπουργός. Μετά την τρίτη ιπτάμενη κουρδιστή παπάρα, που θα έρθει αργά η γρήγορα, θ' αρχίσεις να στραβοκαταπίνεις.

Για τους υπουργούς δεν είναι να πω και πολλά. Μερικούς δεν τους ξέρω καν, άλλους δεν τους θυμάμαι, ήμουν και μικρός, τι κάνανε όταν είχαν ξαναθητεύσει. Η Αννούλα της παιδείας, η οποία σύντομα θα προσωποποιεί στην φαντασία μας τα ανέκδοτα με την μικρή Αννούλα πάντως, ήταν αυτή που είχε εισηγηθεί να έχουμε δεύτερη επίσημη γλώσσα την αγγλική. Προκύπτει άλλωστε από την ιστορία μας αυτό.
Τεσπα δεν θέλω να αναλωθώ εδώ.

Το πραγματικά ενδιαφέρον των εκλογών δεν είναι το ΠΑΣΟΚ αλλά όπως καταλαβαίνετε η ΝΔ. Ξέρετε πάντα είχα την απορία γιατί δολοφονήθηκε ο Μπακογιάννης. Οι γνώσεις μου για την υπόθεση είναι βέβαια πολύ επιφανειακές (ήμουν ενός-δύο χρόνων τότε) αλλά ρε γαμώτο δεν προκύπτει από πουθενά αυτή η δολοφονία. Εκτός από το ότι ήταν γαμπρός του Μητσοτάκη. Ξέρει κανείς παλιότερος τι είχε πει η 17Ν τότε; Πως το είχε αιτιολογήσει;

Βέβαια ότι και να είπε, φίλε αναγνώστη (ναι εσύ ο ένας), πείσε με οτι η Ντόρα δεν τον παντρεύτηκε απλά και μόνο για να σταματήσει να λέγεται Μητσοτάκη. Δεν μπορείς.
Έτσι είτε θύμωσε ο επίτιμος και έστειλε να τον φάνε... έγραψε και μια προκύρηξη και τέλος. Είτε τον φάγανε γυναίκα και πεθερός μαζί αφού έπαψε να είναι χρήσιμος.
X-files και μαλακίες.

Εν πάσει περιπτώση η Ντόρα Μπακογιάννη θα είναι η επόμενη πρωθυπουργός (εγώ τον τωρινό τον βαρέθηκα ήδη) και η μόνη αμφιβολία που έχω είναι αν θα γίνει άμεσα πρόεδρος, η μάλλον ηγέτιδα ή δυνατό χαρτί ή κεφάλαιο για την παράταξη της ΝΔ... ή θα κάψει κάποιον πρώτα, να χάσει τις επόμενες εκλογές και να αναλάβει αυτή μετά. Εκεί το μυαλό μου με τριβελίζει.

Τώρα αν θέλετε να μιλήσουμε για την πίτα, που λένε και στα πάνελ. Από πίτα που δεν τρώς τι σε νοιάζει κι αν καεί. Το δικό μου ποτέ δεν βγαίνει γι αυτό και δεν έχω άγχος. Ο Καρατζαφύρερ όπως ήταν αναμενώμενο με τις ωραίες αφίσες και τα σκατά στα μυαλά μας ανέβηκε και δεν δείχνει να σταματάει. Το ΚΚΕ έπεσε λίγο αλλά δεν πτοούμεθα σύντροφοι καθότι όπως λέει στον οδηγητη για τον οποίο ακόμα χρωστάω το δίευρω, έχουμε πολιτική συμμαχιών η οποία είναι τόσο ορατή που δεν φαίνεται. Και ο Σύριζα μπήκε στην βουλή οπότε και σε αυτόν όλα καλά πάνε, αν και μερικοί πολύ θα ήθελαν να είχαν προτείνει σε αυτούς το υπουργείο περιβάλοντος ή κάποιο υπουργείο τέλος πάντων ή ένα υφιπουργιλίκι ή το περίπτερο έξω από το υπουργείο. Μερικοί βέβαια όχι όλοι.

Μιλούσα με έναν φίλο προχθές για τις εκλογές, για την σχολή, για δουλειά... και μου είπε οτι στην Γερμανία αυτό τον καιρό έχει -5 βαθμούς.

ΥΓ: Ισχύει αυτό με τον Σκανδαλίδη;;; Οτι χρέωνε τα τηλέφωνα της εξτρατείας του στον δήμο Αθηναίων μέσω των γραφείων που του είχαν παραχωρηθεί στο παρελθόν;; (Γι αυτό δεν τον έκανε υπουργό;)
Αν ναι πρέπει να είναι πολύ ηλίθιος. Αν έκανε ένα πρόγραμμα του ΟΤΕ θα μπορούσε με δεκακάτι ευρώ + πάγιο να έχει απεριόριστα τηλέφωνα.
Οι άλλοι είχαν ξεκινήσει την επόμενη μέρα τα σκάνδαλα (με τον Τσιτουρίδη που είχε μετενγράψει το τέκνον του σε άλλη σχολή). Αυτοί τα ξεκινάνε πριν καν πάρουν τις εκλογές.

ΥΓ2: Δαμανάκη σε ρίξανε τα λαμόγια...

1 σχόλιο:

μ είπε...

Εγώ πάλι όποτε ρωτάω ένα φίλο μου νεοδημοκράτη (ναι έχουμε και στην Κρήτη κάποιους) τι θερμοκρασία έχουμε, μου λέει πάντα -10,5.