Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2009

Η γρίπη και το εμβόλιο

Τόσο καιρό έχω αποφύγει να κάνω πόστ ευθέως σχετικό με τη γρίπη και μόνο κάτι σπόντες πετούσα. Δεν είμαι γιατρός και δεν έχω σχέση με το αντικείμενο και δεν ήθελα να λέω μαλακίες(ναι καλά). Ο φόβος μου ήταν μη με πιστέψει κανένας. Γι αυτό λοιπόν...

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑΤΡΟΣ, ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ Ή ΕΙΔΙΚΟΣ. ΞΕΡΩ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΕΙ. ΟΤΙ ΔΕΙΤΕ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΑΠΟΨΕΙΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΑΣΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ. ΟΤΑΝ ΕΝ ΚΑΙΡΟ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΜΙΑ Ή ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΠΟΤΑΜΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΜΕ ΒΡΙΖΕΤΕ. ΔΕΝ ΠΕΘΑΝΑΤΕ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΜΟΥ. (τέλος τα αυτονόητα)


Ο άνθρωπος έχει σε σχέση με τα άλλα, λιγότερο ανεπτυγμένα ίσως είδη του ζωικού βασιλείου, μικρότερη διαδρομή πάνω στον μάταιο τούτο κόσμο. Σε αυτήν όμως έχει αντιμετωπίσει δόξα το θεό ασθένειες όπως την πανούκλα, την χολέρα, την ευλογιά και ξέρω γω ποιές άλλες, μη έχοντας στο οπλοστάσιό του ούτε καν την πενικιλίνη. Καμία από τις παραπάνω δεν κατάφερε να τον αφανίσει και σήμερα είμαστε, ζωή να χουμε πάνω απο 6 δις.

Ας δούμε τι πρέπει να συμβεί για να πεθάνει κανείς από αυτή την καινούρια κατάρα που έριξε ο θεός στην γη για να μας τιμωρήσει που βγάλαμε ΑΜΚΑ.

1)Πρέπει να κολλήσεις
2)Πρέπει να μην προσέξεις και να υποτροπιάσει η ίωση
3)Πρέπει η υποτροπή να είναι πολύ σοβαρή
4)Πρέπει να είναι τόσο σοβαρή που να μην είναι θεραπεύσιμη (ίσως συνύπαρξη δύο ασθενειών)
5)Πέθανες

Η πιθανότητα να κολλήσεις είναι περίπου 20% (λένε οτι 2.000.000 θα νοσήσουν) αμέσως αμέσως, τα 4/5 γλίτωσαν οποιαδήποτε πιθανότητα θανάτου. (Τις υπόλοιπες πιθανότητες δεν τις ξέρω. Αλλά δεν ξέρω και κανέναν να τις ξέρει. Εμπειρικά δεν είχα ποτέ καμία ίωση που να υποτροπίασε. Και από τους γνωστούς μου 20 χρόνια μία ή δύο περιπτώσεις μου έρχονται στο μυαλό. Και οι δύο σήμερα ζουν και ο ένας είναι ντράμερ. Βγάλτε τα συμπεράσματά σας.)

Δεν πείθομαι λοιπόν οτι η γρίπη των χοίρων μπορεί να με σκοτώσει αν δείξω λίγη προσοχή. Δεν πιστεύω οτι ένας εικοσιενάχρονος(ας βάλει ο καθένας το δικό του), που δεν έχει καρδιακά προβλήματα, που δεν έχει άλλη πάθηση, που έχει φυσιολογική χοληστερίνη, ζάχαρο, πίεση, τριγλυκερίδια και τα υπόλοιπα ζουμιά που μας απαρτίζουν, έχει καλές πιθανόττες να πεθάνει από γρίπη.

Από την άλλη υπάρχει το εμβόλιο. Ένα εμβόλιο, βιαστηκά παρασκευασμένο σε τεράστιες ποσόστητες. Ελλειπώς δοκιμασμένο από εταιρείες παραγωγής που με νόμο "δεν φέρουν καμία ευθύνη" για το τι θα πάθεις μετά. Εταιρείες η ηγεσία των οποίων καθαρίζει τον κώλο της με λεφτά πουλώντας ένα εμβόλιο, αποτυχημένο στο παρελθόν (70's Αμερική) .

Ευχαριστώ δεν θα πάρω. Η ιστορία βρωμάει από χιλιόμετρα. Η γρίπη(η οποία είναι γρίπη) είναι κάτι που το ανθρώπινο σώμα αντιμετωπίζει χιλιάδες χρόνια τώρα και έχει αναπτύξει μηχανισμούς για να ανταπεξέρχεται (στην γρίπη, που είναι γρίπη και όχι θανατηφόρα ασθένεια). Τις μαλακίες των Αμερικάνων το ανθρώπινο σώμα τις αντιμετωπίζει, ούτε εκατό χρόνια. Δεν έχει προλάβει να ρυθμίσει τους μηχανισμούς ομοιόστασης.

Δεν το κάνω λοιπόν το εμβόλιο που να χτυπιέται σαν χταπόδι ο ΟΗΕ το ΝΑΤΟ η ΕΟΚ και η εθνική Βραζιλίας ολόκληρη. Εμπιστευόμαι πιο πολύ το σώμα μου, το οποίο μπορεί να μην κάνει για μοντέλο όπως του Προέδρου, αλλά είναι υγιές, παρά την κάθε κερδοσκοπική μαλακία που ξελαρυγγιάζονται οι άνκορς στα κανάλια να μου την καρφώσουν στον εγκέφαλο πρώτα και μετά στο χέρι. Ούτε ο Ευαγγελάτος, ούτε κανένας Ευαγγελάτος δεν πρόκειται να πεθάνουν φέτος. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο.

6 σχόλια:

DRN 06 είπε...

Σωστός!

Estella είπε...

Mια χαρά τα λές. Δεν υπάρχει περίπτωση να κάνω το εμβόλιο. Και σε τελική ανάλυση αν είναι να πεθάνω ας πεθάνω απο γρίπη. Δεν είναι λίγο ειρωνία να πάω απο εμβόλιο; :P Φιλιά

ο φιλος του οικονομου είπε...

@dreamon
Ναι, το ξέρω :)

@Εστέλλα
Φαντάσου τώρα πώς not-cool είναι αυτό...
Δηλαδή να λέει ο ένας
"Εμένα με έφαγε αρκούδα"
ο άλλος
"Εμένα με έφαγε ο Τζέιμς Μπόντ"
και εσύ
"εμένα η Baxter"
απλά lame...

Agilulfo είπε...

Αυτό που λες με τον ντράμερ με ανησυχεί ιδιαίτερα. Ίσως είναι το πιο δυνατό επιχείρημα που έχω συναντήσει για να κάνω το εμβόλιο..
Όλα τα εμβόλια, ότι κυκλοφορεί στην αγορά θα κάνω..

ο φιλος του οικονομου είπε...

Ε λοιπόν, κάντα!

Ο φίλος του Οικονόμου του Ξενώνα του Μέρφυ των Μπάξτερ και Γκλάξο και των άλλων της Μπάγιερ. Ιππότης του τάγματος των συριγγοφόρων ιπποτών του Αγίου Τζόνσον και Τζόνσον.

(Να για να μάθεις)

Υγ: Μετά θα είσαι σαν τον pinhead.

Estella είπε...

Lame, pathetic και θα μας πούνε και Μαλάκες :P Να σαι καλά.