Τετάρτη 3 Μαρτίου 2010

Η πίτα

Μείον έναν μισθό θα μετρούν από φέτος οι δημόσιοι υπάλληλοι, καθώς η κυβέρνηση ετοιμάζεται να ανακοινώσει σήμερα επώδυνες περικοπές, ισοδύναμες με μια τέτοιου μεγέθους απώλεια των ετήσιων αποδοχών τους.

Κατόπιν της ανακοίνωσης της μείωσης των μισθών οι ρεπορτερ του ξενώνα του Μέρφυ μπλέχτηκαν με τον κόσμο και ρωτησαν την γνώμη του για τις πρόσφατες εξελίξεις. Οι απαντήσεις που έλαβαν δικαιώνουν πλήρως την πολιτική του ΠΑΣΟΚ και φανερώνουν την αμέριστη στήριξη του κόσμου προς την νέα κυβέρνηση.

Ας δούμε μερικές χαρακτηριστικές αντιδράσεις στην ερώτηση "πως κρίνετε τις τρέχουσες εξελίξεις;"











Σωτήρης : Σερβιτόρος

"Όταν μου το πρωτοείπαν δεν το πίστευα, νόμιζα οτι μου έκαναν πλάκα. Αλλά πριν από λίγο το είδα με τα μάτια μου στο ιντερνετ και είμαι εξτασιασμένος. Νομίζω οτι ιδιαίτερα για τους νέους θα είναι ένα μέσο ανύψωσης του ηθικού στις μαύρες μέρες που διανύουμε και θα μας βοηθήσει να ξεπεράσουμε πολλά προβλήματα που είχαμε ως τώρα"












Αχιλέας: Αναλυτής συστημάτων

"Νομίζω οτι έγινε επιτέλους πραγματικότητα, μετά από πολύ κωλυσιεργία και συζητήσεις, ένα μεγάλο όνειρο όλων των Ελλήνων. Σήμερα ξεκινάει μια νέα εποχή για την χώρα που θα δώσει νέα πνοή και ώθηση. Πρέπει όλοι μας να αγκαλιάσουμε αυτή την πρώτοβουλία ωστε να έρθουν και άλλες παρόμοιες -και γιατί όχι, καλύτερες- στο μέλλον"











Ρούλα: Οικιακά

"Ναι ναι τα μαθα... Θα γίνει χαμός στις τηλεοράσεις περιμένω να ακούσω που θα το σχολιάζουν πως και πως"












Ηρακλέας : Ταξιτζής

"Επιτέλους ρε παιδιά, μας σκάσανε... Λίγο ακόμα να αργούσαν και θα είχαμε εξεγέρσεις. Ο κοσμάκης το είχε ανάγκη, τέρμα και τελείωσε. Το μιλήσαμε με τα παιδιά εδώ και με το υπόλοιπο συνάφι και όλοι συμφωνούσαμε. Μπορεί εμείς οι λαϊκοί να μην ξέρουμε πολλά πολλά αλλά το σωστό πράγμα είναι σωστό και πρέπει να γίνεται. Τέλος."


Στην πλειοψηφία τους οι πολίτες και σε συνάρτηση με τα όσα διαδραματίζονται στην επικαιρότητα δηλώνουν κατά 94% "Ικανοποιημένοι"


Περνάμε στην επόμενη είδηση.
"Βίντεο πορνογραφικού περιεχομένου με συμμετοχή της Τζούλιας Αλεξανδράτου κυκλοφορεί από σήμερα στα περίπτερα"


Υγ: Ευχαριστώ το www.pandanassa.com που άθελά του μου χωρήγησε δύο φωτογραφίες.

4 σχόλια:

Skouliki είπε...

να δωσουμε και τουσ 13 μισθους μωρε !!!! μην μας πουνε και τσιγγουνηδες


επισης εξαντληθηκε το DVD - το απαγορευμενο - αθωο - δεν ηξερα -της τζουλιας

μ είπε...

χαχα έβαλες τα πράγματα στη θέση τους γιατί παίζει πολλή διαστρέβλωση στα μμε...

ο φιλος του οικονομου είπε...

Βασικά το άρθρο, χωρίς να το θέλω, μου βγήκα γραμμένο από το τέλος προς την αρχή. Κοίτα να δεις πράματα

Φωτεινή Κανάκη είπε...

Επιτέλους να δω και κάποιον που λέει την αλήθεια!!:)

Πέθανα με το όνομα Ηρακλέας!!!
Συνειρμικά για το περίεργο όνομα...
Παλιά γνώρισα μια δασκάλα, που μου συστήθηκε Εριέττα.Όλα καλά!!

Και μετά από μέρες η διευθύντριά μου σε μια στιγμή που ήθελε να υπογράψει κάτι η Εριέττα και δεν ήταν στο γραφείο,μου λέει πήγαινε αυτό να το υπογράψει η Αγορίτσα!!!

Μένω άφωνη...αναρωτιέμαι τι μου λέει;!... μιας και ήταν σε ηλικία για σύνταξη-εμείς τα σνομπάρουμε αυτά,όσο ζει ο Δρακουμέλ δεν ελπίζουμε :)...

Αγορίτσα λοιπόν... η Εριέττα!!!Ντόινγκ...