Τρίτη 27 Απριλίου 2010

Ουφ!!!

Σε μπλόγκ που μπορείτε να βρείτε στο πλάι, σας αφήνω να μαντέψετε ποιό, διάβασα προ καιρού το παρακάτω.

Τα σώματά μας με το βάπτισμα γίνονται μέλη του Χριστού. Όταν λοιπόν χρησιμοποιούμε τα μέλη του σώματός μας, για να διαπράξουμε οποιοδήποτε κακό, χρησιμοποιούμε μέλη του Χριστού για την διάπραξη της αμαρτίας μας. Έτσι, κάνουμε τα «μέλη του Χριστού» να αμαρτάνουν. Υπάρχει χειρότερο και φοβερότερο από αυτό; Αν λ.χ. φονεύσω κάποιον, με το χέρι του Χριστού τον φονεύω. Όταν βρίζω κάποιον, με το στόμα του Χριστού τον βρίζω. Όταν αδικώ τους γύρω μου, με το χέρι του Χριστού τους αδικώ. Και όταν πορνεύω, με τα μέλη του Χριστού πορνεύω. Αυτή είναι η τραγικότητα και αφροσύνη της «πορνείας»! Αποσπώ τα μέλη μου από το σώμα του Χριστού και τα καταδικάζω σε θάνατο, καθιστώντας τα όργανα της αμαρτίας μου.

Χριστέ μου αν με ακούς και μ'αγαπάς, σταμάτα να μου"..." με το χέρι σου γιατί δεν αντέχω άλλο.

Υγ: Αν γέλασες θα πάς στην κόλαση. Αν δεν γέλασες πάλι το ίδιο.

6 σχόλια:

Skouliki είπε...

καλα !!!! εεεε λεος
με τα βαπτισια και τα ετσι
θελω να πω αλλα κρατιεμαι

ο φιλος του οικονομου είπε...

πες τα σκουλίκι... βγάλτα απο το όχι και πολύ πολύπλοκο, με πέντε καρδιές και καθόλου νεφρά "μέσα" σου

Φωτεινή Κανάκη είπε...

Στη Σαντορίνη κάθε Μεγάλη Παρασκευή κάνουν ένα δικό τους τρελό έθιμο και κατηγορούν για τα πάντα τον Ιούδα!!!

Δεν το πίστευα κι όμως αυτό κάνουν...μαζεύονται άντρες του νησιού σε ένα χώρο και λένε το δικό τους και κατηγορούν τον Ιούδα...

Παράδειγμα...ο Ιούδας φταίει που κάηκε το μαγαζί μου...τον κατηγορώ...

Τραγικότατο...και πλέον ξέρεις πολύ καλά ποιός φταίει για την κρίση και το ΔΝΤ...

:)

μ είπε...

Άρα δηλαδή για ό,τι κάνουμε, να κατηγορούνε τον Τζίζας, όχι εμάς...

ο φιλος του οικονομου είπε...

Μίου δεν φταίει ο Ιούδας... οι Ρώσοι φταίνε για όλα.

Μάνο, μπορεί να μην το πιστεύεις αυτό που λες. Δες όμως αυτό το βίντεο και τα λέμε

me είπε...

my God τι διαβαζεις!
χαχαχαχαχα καλο ητανε!
Ε,σου αφησα απαντηση στο σχολιασμο σου στο μπλογκ μου.Μη τα γραφω παλι.
kissesssss