Πέμπτη 8 Απριλίου 2010

Easter egg!

Πάσχα στο χωριό και πάλι όπου κάθε χρόνο όλο και περισσότερο διαπιστώνω πως όλοι εκτός από εμένα ξέρουν το γενεαλογικό δέντρο (μέχρι τον προπάππου) όλων των υπόλοιπων.

Έχει πολλή πλάκα να ακούς μια συζήτηση στην οποία αντιλαμβάνεσαι οτι μιλάνε για το χωριό μόνο από τις τοποθεσίες και όχι από τα ονόματα. Μέχρι πριν λίγα χρόνια μάλιστα σε κάθε δεύτερη συζήτηση έμπαινε και μια "Βούλα" η οποία φερόταν να είναι ο διάβολος επι γης και στην οποία κάτι πολύ αστείο είχε συμβεί στο παρελθόν. Φέτος δεν την άκουσα καθόλου (μπορεί και να πέθανε)

Δεν ξέρω εσείς τι λέτε αλλά εμένα μου καρφώθηκε η ιδέα οτι όλα αυτά τα ονόματα (και τις ακμές μεταξύ τους) δεν μπορεί να τα μαθαίνουν οι άλλοι για πλάκα. Κάποια χρησιμότητα θα έχουν και μάλιστα ο νούς μου πήγε προς το κακό.
Για να ησυχάσω από τους εφιάλτες το έριξα στο κοκορέτσι, κατά το ψήσιμο του οποίου παίχτηκε η εξής γαμάτη σκηνή.
Ένας καλεσμένος, ηλικιωμένος και κομμάτι αλκοολικός, έμπλεξε με τον κάφρο του χωριού ο οποίος τυγχάνει και γερό ποτήρι.
Μη σας τα λέω λοιπόν τον έκανε τον γέρο ντίρλα και αρχίσανε μαζί τα αντάρτικα τραγούδια. Ανάμεσα στους καλεσμένους όμως ήταν και δυο τρείς φιλοβασιλικοί... (εν γνώσει του κάφρου) Να τους βλέπεις λοιπόν να τους καίει ο κώλος τους στις καρέκλες, να κοιτιόνται φαρμακερά... μέχρι που τελικά σηκώθηκαν και φύγανε.


In other news, το κεφάλι μου είναι γεμάτο ιδέες (που καμία φυσικά δεν πρόκειται να βοηθήσει την σταδιοδρομία μου, ως συνήθως) τόσες πολλές που όταν η μία φεύγει μια καλύτερη πετιέται για να μου θυμίζει οτι δεν έχω χρόνο (ούτε μέσα στο Πάσχα) για να τις υλοποιήσω.

Τουλάχιστον είχα χρόνο να διαβάσω τον "αναριχώμενο βαρώνο¨ του Καλβίνο ο οποίος δυστυχώς δεν μου μίλησε τόσο όσο ο "ανύπαρκτος ιππότης" (παραμένει όμως καλό βιβλίο και ίσως στους πιο έμπειρους από εμένα να πει περισσότερα).

Η ανταπόκρισή μας από τον χωρίς internet κόσμο έλαβε τέλος. Ακολουθεί το δελτίο των 8 με την γυναίκα του Πετρομαργούλα.

Υγ: Αφού το δίνω που το δίνω κάθε χρόνο το link το δίνω και φέτος
Υγ2: η γυναίκα του Πετρομαργούλα είναι η.... (drumroll) Μαρ(ι)γούλα. Το Πετρομαργούλας βγήκε από το Πέτρος και το Μαργούλα.

1 σχόλιο:

Φωτεινή Κανάκη είπε...

χαχα...

λοιπόν άκου τι έγινε σε ένα χωριό στις Σέρρες...χαχαχα πεθάναμε στα γέλια...

Αντί για ιούδα ξέρεις τι κάψανε???

...να βλέπεις σε τοπικό δελτίο να μιλάει ένας κάποιος του χωριού εκεί να λέει για το θείο πάθος και πίσω να παίρνει φωτιά ένας που αρχικά σκέφτομαι καλά τι γυναικείες μπότες έχουν βάλει στον ιούδα??Και σαμπάνια??χαχαχαχα...

κάψανε ομοίωμα της σαμπανιοκοπέλας...Τζούλιας!!!

...και ένας νεολέρος του χωριού είπε ότι κάθε χρόνο καίνε το κακό παράδειγμα για την κοινωνία...και σε ερώτηση τι κάψανε πέρυσι...απάντησε...τον καραμανλή!!!

Πεθάναμε στα γέλια με τα τοπικά νέα...Ό,τι νάναι...

Να είσαι καλα!!:)