Κυριακή 2 Μαΐου 2010

Τα 5 στάδια της χρεοκοπίας

Ξέρετε τι λέω, σε πατάει αυτοκίνητο και πάει κάπως έτσι...

*Πετάγεσαι στον αέρα*
Άρνηση

Έλα μωρέ τώρα, σιγά μη μου συνέβει εμένα τροχαίο. Αυτά τα παθαίνουν οι χαζοί.

*Είσαι στον αέρα μπροστά από το παρπρίζ και βλέπεις τον οδηγό*
Οργή

Μμμμαλακθασγαμπαλιοκερατξεκσουπωεγωβρωμμασκατομαλακα που με χτύπησες

*Σκας πανω στο παρμπριζ και εκτοξεύεσαι πάνω απο το αμάξι. Στη μέση της διαδρομής
Διαπραγμάτευση

Καλά ποτέ δεν ξέρεις μπορεί και να μην χτυπήσω αμα προσγειωθώ έτσι και πέσω κάτω αλλιώς θα κάνω δύο τούμπες και θα έρθω στα ίσια μου. Ο Σιγκάλ το κάνει για πλάκα το έχω δει τόσες φορές στις ταινίες. Ούτε γρατσουνιά δεν θα πάθω έτσι;

*Μετά από το αποτυχημένο διπλό άξελ και τριπλό τόλουπ το έδαφος πλησιάζει επικίνδυνα*
Θλίψη

Ουαααααααααααααααααααααα α α α! Κλαψ! Γιατί σε μένα γιατιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!! Μα ήμουν πάντα καλό παιδί και έτρωγα όλο μου το φαγητό και βοήθαγα τους άλλους στα λειτουργικααααααααααααα ουααααααααααααααααααα!!! Γιατιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!

*Στα δέκα εκατοστά πάνω από το έδαφος*
Αποδοχή

Ε καλά, τα πράγματα δεν είναι και τόσο άσχημα. Που ξέρεις μπορεί τελικά να πάω στον παράδεισο. Εξάλλου έζησα μια χαρά και είδα και τον βάζελο να παίρνει ντάμπλ... Τι άλλο να ζητήσει κανείς απο την ζωή του...

*Σπλάτς*



Ωραία τώρα που είδαμε και εξηγήσαμε τα 5 στάδια του θανάτου. Ας κάνουμε μια μικρή ανασκόπηση στην φετινή χρονιά απο τον Σεπτέμβρη περίπου.

Άρνηση

Έλα μωρε οικονομική κρίση και μαλακίες. Αυτά είναι για τους Αμερικάνους και τους κουτόφραγκους, που κάνανε επενδύσεις. Οι επενδύσεις έχουν ρίσκο Ομπάμα μου... Στην Ελλάδα δεν κάναμε τέτοιες μαλακίες. Εξάλλου μια χαρά είμαστε τακτοποιημένοι.

Οργή

Πούστηδες Γερμανοί που κερδοσκοπείτε σε βάρος μας, κοτσάρετε και μια Αφροδίτη και νομίζετε πως μας την είπατε.

Των εχθρών τα φουσάτα περάσαν
και μας κλάσαν
να ταν κι άλλοι
το έθνος μας την έχει πιο μεγάλη (Λέανδρος)

Διαπραγμάτευση (σήμερα)

Θα μας κόψουν τους δέκα μισθούς... αλλά θα μας αφήσουν τους δύο. Μετά θα μας τους πάρουν με τους φόρους και τον ΦΠΑ. Μετά θα μας κόψουν και το ένα απο τα τρία. Όποιο θέλουμε εμείς... αλλά μην ανησυχείτε το 2012 θα μας το δώσουν πίσω. Έχει ανοίξει και λογαριασμός για να δώσουμε και τα άλλα δύο απο τα τρία όσοι θέλουμε. Ε ντάξει μια χαρά θα είμαστε μετά απο αυτό.

Έπονται η θλίψη και η αποδοχή...