Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2010

Ο μεγάλος αδερφός του μεγάλου αδερφου.

Σήμερα μαζί σας ο ΦΤΟ που αντικαθιστά τον Zim ο οποίος τα κατάφερε τελικά ο μπαγασάκος. Και δεν του το χα.


Σε ένα δυάρι κάπου στην Κυψέλη.

-Μα καλά ρε Τάκη πιστεύεις αυτές τις αηδίες;
-Δεν είναι αηδίες Βούλα, τα χουμε ξαναπει!
-Μα δεν βλέπεις οτι όλα όσα σου σερβίρουν είναι κακοκατασκευασμένα ψέματα;
-Δεν είναι σου λέω... έχουν γίνει μελέτες! Τόσοι σοβαροί άνθρωποι τα λένε.
-Ρε άνοιξε τα μάτια σου... σε κοροϊδεύουν μες στα μούτρα σου. Στα παρουσιάζουν όπως θέλουν και τα χάφτεις επειδή θες να τους πιστέψεις.
-Σκάσε μ' έπρηξες αρχίζει...

Σήμερα στα "Μυστήρια μυστήρια του άπειρου και ακόμα παραπέρα".
Εισαγωγικά θέματα: Υπάρχουν εξωγήινοι; Και αν υπάρχουν μας παρακολουθούν κρυμένοι σε αόρατα σκάφη στην ατμόσφαιρα; Μήπως θέλουν να φάνε τα μυαλά μας;
Κοινωνικά θέματα: Πόσα κεφάλια πρέπει να έχει ένας εξωγήινος που σέβεται τον εαυτό του; Μόδα και ξύλο στον Γανυμήδη.
Οικονομικά θέματα: Η τιμή της γεμιστής σπάλας αλαφουζόκερου στα ύψη ενόψει της εορταστικής περιόδου στον Krikkit.
Σημαντικά θέματα: Οι εξωγήινοι μας παίρνουν τις δουλειές.
Κλισέ θέματα: Αγρογλυφικά στο γήπεδο του Αετού Βουνού. Δεν μπήκε ο ξάδερφος μου να κάνει κωλιές με το τρακτέρ. Αλήθεια λέω. Όχι... σοβαρά τώρα, αλήθεια λέω.


-Ααααααααα Χαρδαβέλα θα δεις... Έρχομαι κι εγώ. Νόμιζα οτι θα έβλεπες ειδήσεις.


Την ίδια στιγμή σε ένα αόρατο σκάφος κάπου στην ατμόσφαιρα

-Μα καλά ρε Μανιαρθάτλ δεν βαρέθηκες να παρακολουθείς αυτούς... τους πως τους λένε... τους γηανούς.
-Τα χουμε ξαναπει αγάπη μου, αυτή είναι η δουλειά μας.
-Την τεχνολογία μου μέσα... να βρω τον μαλάκα που την ανακάλυψε. Αυτοί οι πρωτόγονοι εκει κάτω αράζουν και πέρα βρέχει. Κι εμείς πήζουμε να τους παρακολουθούμε. Και γαμώ τα εξελιγμένα είδη είμαστε.
-Ναι αλλά αυτή η δουλειά φέρνει credits στο τραπέζι. Να δω τι θα τρώγαμε αλλιώς.
-Τα μυαλά τους ρε αχαϊρευτε... τα μυαλά τους θα τρώγαμε, είμαστε το ανώτερο είδος ότι θέλουμε κάνουμε. Αλλά έπρεπε να είχα ακούσει την μάνα μου και να είχα παντρευτεί τον Ζιγκαλντρεντ που έχει δέκα πλανήτες δικούς του και ζει απο το ενοίκιο. Έχει δικιά του φάρμα με αλαφουζόκερους ρε... και αυτούς τους καινούριους με τις σπάλες που γεμίζουν μόνες τους. ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣ;;; ΜΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΛΕΠΙΑ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΤΗΝ ΓΕΜΙΖΩ!!! Αααααααχ έπρεπε να έχω ακούσει την μάνα μου.... ΗΞΕΡΕ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ!!!
-Αγάπη μου δεν χρειάζεται να κάνεις τόση φασαρία κάθε φορά που θες να αλλάξουμε κανάλι.
-Έτσι μπράβο, αρχίζει και η εκπομπή μου σε λίγο.

Σήμερα στα "Μυστηριώδη μυστήρια και άλλες μαλακίες"
Εισαγωγικά θέματα: Υπάρχουν πιο εξωγήινοι απο μας; Κι αν υπάρχουν μήπως μας παρακολουθούν από κάποια πιο έξυπνη κρυψώνα; Μήπως εποφθαλμιούν τα αποθέματά μας απο σπάλες;
Κοινωνικά θέματα: Μυστικά για να χάσετε κεφάλια γρήγορα και εύκολα. Πως χάνουν κεφάλια οι διάσημοι; Γνωστός οίκος μόδας κατηγορείται οτι χρησιμοποιεί ανορεξικά διαστημόπλοια.
Οικονόμικά θέματα: Η διαγαλαξιακή ΕΔΕ αποδίδει την ραγδαία μείωση των αποθεμάτων σε σπάλες στους πλανήτες Poranau, Ixmucane, Gremion και Spal σε εξωεξωγήινους και όχι σε κανενός είδους κακοδιαχείρηση από κανέναν ποτέ.
Σημαντικά θέματα: Μήπως πρέπει να σταματήσουμε να παίρνουμε τις δουλειές του κόσμου;
Κλισέ θέματα: Έχετε βαρεθεί τα τεράστια ασύμφορα και ντροπιαστικά αγρογλυφικά. Τώρα με το iAgro μπορείτε να κάνετε αγρογλυφικά στο κινητό σας. Εντυπωσιάστε τους φίλους σας.


Την ίδια στιγμή σε κάποια πιο έξυπνη κρυψώνα

-Ρε Συ δεν βαρέθηκες να παρακολουθείς τους εξωγήινους;
-Τι λες ρε... Τους παρακολουθώ και μετά πηγαίνω και τους κλέβω τις σπάλες
-Καλά είσαι τελείως μαλάκας ρε Συ... Μα τελείως όμως. Τι τις κλέβεις αφού δεν τις τρώς; Παράτα τα αυτά κι έλα να δούμε τι δείχνει στο sub-etha. Ααα η αγαπημένη σου εκπομπή.

Σήμερα στο "Φάτε κι άλλα μυστήρια μυστήρια μωροι άρρωστοι"
...


Την ίδια στιγμή σε ένα δυάρι κάπου στην Κυψέλη
-Ρε συ Τάκη δεν το αλλάζουμε αυτό. Όλη αυτή η συζήτηση με έχει αγριέψει.
-Κι εγώ το βαρέθηκα ρε Βούλα. Θα βάλω Big Brother.


Είστε έτοιμοι για άλλα 4 χρόνια παπαρολογίας. Εγώ ξεκίνησα το ζέσταμα πάντως.




Edit: Στο επόμενο επεισόδιο... τι θα γίνει όταν οι εξωγήινοι που παρακολουθούν εξωγήινους συναντήσουν τους κυνηγούς κυνηγών βαμπίρ;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια: