Τρίτη 16 Ιουλίου 2019

Russian, hip hop, burglar, assassin

Γειά σας, σήμερα μαζί σας ο Tim Minchin στη θέση του ΦΤΟ ο οποίος πίνει τη μπύρα του αμήχανα στην τελευταία γιορτή της Πομπηίας.

Κάτι θέλω να πω. Γυρίζει μέσα στο μυαλό μου αλλά η ανάγκη έκφρασης δεν συνεπάγεται και την ύπαρξη ταλέντου. Δύο references στον Λέανδρο ήδη.

Δεν θέλω να γράψω αστεία αυτή τη φορά. Δε μου βγαίνουν. Ο Pagliacci δεν είναι τώρα στο τσίρκο, είναι στο γραφείο του ψυχολόγου.

Δε μπορώ να χαρώ όλα όσα έχω, και έχω πολλά και διάφορα. Ότι είναι δικό μου είναι ή άχρηστο ή λειψό ή μια μισο-χαμένη ευκαιρία και ότι έχουν οι άλλοι λαμπρό διαμάντι γεμάτο φως.

Και όσο δε τα χαίρομαι τόσο στο παρασκήνιο θα σβήνουν μέχρι να χαθούν για να μου λείψουν. Χωρίς φυσικά ποτέ να γίνει αυτό μάθημα. Και πάντα τα διαμάντια των άλλων θα φωτίζουν πιο δυνατά.

Άνοιξε η διαθήκη. Και έμαθα τι μου κληροδότησαν. Δε τη διάβασα αλλά έμαθα. Έμαθα τι έμελλε να ναι δικό μου από παππού και πατέρα. Και είναι καλό. Είναι καλό γαμώ το σπίτι μου. Γιατί δε μπορώ να το χαρώ;

Σαν τον πιο μαλακισμένο πρωτόπλαστο που επειδή κάποιο φρούτο ονομάζεται απαγορευμένο, για να μη μπορεί να το δει καν έβγαλε τα μάτια του. Και ούτε το φρούτο ούτε τον κήπο ούτε τίποτα δε θα ξαναδεί.

Πάω να τρέξω. Ανεβάζω τα χιλιόμετρα και χάνω κιλά. Μπορεί να γίνω και άνθρωπος μια μέρα. Μπορεί και όχι. Γενικά στα @@ μου.

The sea weed is always greener in somebody else's lake.

He knows that he will always beeeeeee... a Russian, hip hop, burglar, assassin.

Δεν υπάρχουν σχόλια: