Παρασκευή 2 Αυγούστου 2019

Η ευρωλίγκα του '96


Σήμερα μαζί σας ο Ντέηβιντ Ρίβερς στη θέση του ΦΤΟ ο οποίος ατενίζει τον νυχτερινό ουρανό του Κρίκιτ.

Πήρα την Ευρωλίγκα. 

Τι είπατε... στα @@ σας;

Πήρα την Ευρωλίγκα. Κι αυτό δε μπορεί να αλλάξει. Κανείς δε μπορεί να το πάρει από μένα. Να σβήσει τη στιγμή από το μυαλό μου. Ακόμα κι αν κάνω 10 χρόνια να ξαναπάω final 4. Έχω κρατήσει το κύπελλο στα χέρια μου. Το έχω σηκώσει ψηλά, μια κι άλλη μια με πιο πολλή ένταση. Έχω πάρει μια Ευρωλίγκα. Έχει συμβεί.

Πήρα την Ευρωλίγκα;

Ποιός μπορεί να αναρωτιέται κάτι τέτοιο;

Πήρα την Ευρωλίγκα του '96. Που αν είσαι βάζελος είναι η πιο ονειρική στιγμή της ζωής σου. Αν είσαι γαύρος δε μετράει κι αν είσαι ο Μοντέρο... αν είσαι ο Μοντέρο κοιτάς το replay. Ξέρεις τι έχεις δει. Κοιτάς το σκόρ, τον Γιαννάκη, τον Βράνκοβιτς. Κάποιος κόβει το διχτάκι. Μα η τάπα ήταν αντικανονική.

Πως γίνεται αυτό;

Πριν το '96 είχαν πάρει κι άλλοι την Ευρωλίγκα. Μετά το '96 επίσης. Ίσως κι εγώ ξανά. Αλλά έχω πάρει την Ευρωλίγκα ερχόμενος από το Β τοπικό. Και κανείς δεν μπορεί αυτή τη στιγμή να την αλλάξει. 

Πήρα την Ευρωλίγκα.

The night sky over the planet Krikkit is the least interesting sight in the entire universe.


Δεν υπάρχουν σχόλια: