Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Σουζάνα από τον τόπο σου. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Σουζάνα από τον τόπο σου. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

To (δαγκωμένο) μήλο της Εδέμ

Δείτε αυτό

Σταματείστε λίγο... αναλογιστείτε τι είδατε... ξαναδείτε το

Πάρτε βαθειά ανάσα, ηρεμείστε και σκεφτείτε ένα γαλήνιο βράδυ στην βεράντα του εστιατορίου "το μήλο της Εδέμ". Ο ήλιος έχει μόλις δύσει και η αύρα του δειλινού κάθε τόσο χαιδεύει τις άκρες του τραπεζομάντιλου και παίζει με την φλόγα του κεριού που στέκεται μόνο του ανάμεσα στον Γιάννη και την Μαρία.

"Πως σου φάνηκε το γεύμα;" Λέει ο Γιάννης βλέποντας την Μαρία να ανασηκώνει το βλέμα της για να συναντήσει το δικό του.
"Ήταν φανταστικό, ευχαριστώ πολύ. Όσο σκέφτομαι οτι παραλίγο να μην δω το mail σου και να χάσω αυτή την υπέροχη βραδιά... Πάλι καλά που είχα το iphone στην δουλειά και μπήκα από τον safari και το είδα. Τι θα γινόμουν χωρίς αυτό."
"Ναι το iphone είναι πραγματικά φοβερό. Όταν μου έστειλες SMS προχθές και μου είπες οτι ήθελες να βγούμε ήμουν τόσο χαρούμενος που μπήκα αμέσως στο ιντερνετ και έκλεισα θέσεις εδώ. Αν δεν είχα το iphone θα έπρεπε να περιμένω ώρες μέχρι να πάω σπίτι και να κλείσω απο κει... δεν υπήρχε ούτε ένα macbook εκεί κοντά... καταλαβαίνεις;"
"Σε καταλαβαίνω, μου έχει τύχει κι εμένα. Ήμουν στο σπίτι μιας φίλης μου και ήθελα να τις βάλω να ακούσει ένα τραγούδι. Μου δίνει λοιπόν το laptop της και , αν είναι δυνατόν δεν ήταν mac. Πως να μπω στο i-tunes να το κατεβάσω. Της το λέω και μου λέει να το ψάξω στο youtube... Το youtube της Google... δεν έχουμε ξαναμιλήσει από τότε."
"Μην συγχύζεσαι για χάρη της, κάτι τέτοιους τύπους δεν αξίζει να τους συναναστρέφεσαι."
"Χαίρομαι που επιτέλους γνώρισα έναν άνθρωπο που εκτιμά την apple και με καταβαίνει. Τι λες να πάμε σπίτι σου, και να συνδέσουμε το i-phone με το i-pad να δούμε τι θα γίνει;"

Η Μαρία κλείνει το μάτι στον Γιάννη όλο νόημα. Μια μικρή ένοχη σιωπή ακολουθεί.

"Ξέρεις Μαρία, δεν έχω i-pad"
"Ε;"
"Βλέπεις δεν το θεωρούσα και τόσο απαραίτητο μιας και..."
"Πες μου οτι δεν μιλάς σοβαρά! Πες μου οτι δεν το είπες αυτό!"
"Συγνώμη, αν το θεωρείς τόσο σημαντικό μπορώ να πάρω ένα... να τώρα θα το παραγγείλω από το i-phone"
"ΜΗ ΜΟΥ ΛΕΣ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑ I-PHONE! Πρόδωσες την εμπιστοσύνη μου... Κι εγώ... Κι εγώ..." Η Μαρία ξεσπάει σε κλάματα
"Κι εγώ που νόμιζα οτι αγαπούσες εμένα και την apple... Πως θες να σε ξαναπιστέψω μου λες... Αλλά όλοι ίδιοι είστε, με τα i-phone και τα macbook, αλλά όταν έρχεται η ώρα να δείξετε αφοσίωση και να αγοράσετε το i-pad την κάνετε με ελαφρά πηδηματάκια... όλοι ίδιοι είστε ΟΛΟΙ!! ΟΛΟΙ!!! Θα σε σβήσω από την ζωή μου, και θα καταγγείλω τον λογαριασμό σου στο site." Η Μαρία φεύγει κλαίγοντας από το εστιατόριο

Ο Γιάννης μετά από λίγα λεπτά αμηχανίας σκέφτεται.... "φτου γαμώτο... πάμε πάλι πίσω στο facebook"

Πέμπτη 27 Αυγούστου 2009

Χόλιντέη ινν? Χολιντέη άουτ.

Μάλλον γύρισα (εδώ και κάτι μέρες) από τις έξτρα μίνι, ελέω πολυτεχνείου, διακοπές και να τι αποκόμισα.

(Όταν δεήσει ο Πρόεδρος θα σηκώσω και φωτογραφίες με έξτρα έκπληξη για να ζηλεύετε)

Αποκομιδή πρώτη.
Πώς να γράψετε ένα best seller χ σελίδων.
Γράψτε χ/100 σελίδες υπόθεση
Γεμίστε τις υπόλοιπες με σιρόπια... μέχρι να στάζει το βιβλίο και να σας λερώσει το πουκάμισο. (Βάλτε και έναν αστακό που εκρύγνυται*hint* και στείλτε το στην πρέσα.)

Αποκομιδή δεύτερη.
Μου αρέσουν οι ταινίες γτραμμένες σε στίχο;
YES

Communism died,
But what came in its place? A load of greed.
A life spent longing for things you don't need.

Oh, you'll be sorry when I'm dead.
I'm only joking, dear. I only said
that for a laugh. Although of course it's true.

Oh! you 're in love, aren't you my dear
not with that english chap, what a mistake
(I knew it from the start)
it only takes another one to come along
and then your heart
tells you that frankly speaking
men are not all equal, some are better love
it's just another trick from that one up above
if he exists. Which he... or she... does not.

Και αυτά τα λέει μόνο μια μισοπεθαμένη θεία.
Σκεφτείτε τι λένε οι πρωταγωνιστές.

(By the way, την είχε το Star κάποια στιγμή στις 3 η ώρα το βράδυ. Τελείωσε κατά τις 5. Ουδέν σχόλιον)

Αποκομιδή τρίτη.
Πρέπει να βρωμάω, δεν εξηγείται αλλιώς. Γιατί μου κάνουν δώρο κολόνιες;;; Δεν τις θέλω.
(Αν μου κάνουν δώρο και σαπούνι θα ανησυχήσω στ' αλήθεια)

Αποκομιδή τέταρτη.
Δεν κάνει να περνάς πόλλές ώρες στην θάλασσα. Εγκαύματα, τσούχτρες, τσουχτερές τιμές, κόσμος (=γρίπη), αστακοί που εκρύγνυνται... Γι αυτό κι εγώ έκανα μόνο τέσσερα μπάνια. Να είμαστε και λογικοί. Άκου 30, 40 μπάνια. Που νομίζεις οτι είσαι. Στο γυμνάσιο; Εδώ είναι ΕΜΠ.

("Από το πολύ μπάνιο μπήκε νερό στο μυαλό σου κάουμποϋ" Καλάμιτυ Τζέην)

Η πέμπτη αποκομιδή είναι μεγάλη και θα πάει ίσως σε άλλο ποστ